اگر زمان آن رسیده است که مبلمان اداری خود را به مدلی راحت‌تر ، جدید‌تر و ارگونومیک ارتقا دهید احتمالاً سؤالات زیادی ذهن شما را به خود مشغول کرده است. مثل این که  جستجو و تحقیق در مورد مدل‌های مختلف را از کجا شروع کنید؟ در هنگام انتخاب مبلمان اداری چه  فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید؟ چه  سؤالاتی را باید از تأمین کننده  مبلمان اداری خود بپرسید ؟

مدل‌های متنوع و  فراوان انتخاب گزینه برتر که  تمامی ویژگی‌های موردنظر را داشته باشد را کمی سخت کرده است. اطمینان از این که مبلمان انتخاب شده بتواند تمامی خواسته‌های شما را برآورده کند یکی از دغدغه‌های مهم در هنگام انتخاب مبلمان اداری  مناسب است.

فاکتورهای انتخاب مبلمان اداری مناسب چیست؟

موارد مهم که در هنگام انتخاب میلمان اداری مناسب باید در نظر داشته باشیم به شرح زیر است.

راحتی

با توجه به اینکه هر روز ساعت‌های زیادی را روی صندلی اداری خود می‌گذرانید، خرید صندلی‌ اداری راحت موضوع بسیار مهمی است. توصیه می‌شود قبل از خرید صندلی‌ها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که صندلی انتخابی شما، راحتی کامل را در تمام مدت‌زمانی که در دفتر کار خود می‌گذرانید را فراهم می‌کند. علاوه بر این ، توصیه می‌شود صندلی را همراه با میز امتحان کنید تا از نحوه تنظیمات آن نیز اطلاع پیدا کنید.

فضای اداری

این فضای اداری شماست که نوع مبلمانی را که باید خریداری کنید را مشخص خواهد کرد. واقعیت این  است که تمامی مبلمان‌ها متناسب با فضای اداری شما نیستند ، بنابراین به سراغ مبلمان اداری بروید که کاملاً متناسب با محیط کار و سبک شما باشد. به‌عنوان مثال ، اگر تعداد کارمندان کم  و فضای اداری محدودی دارید ، توصیه می‌شود میزهای مشترک نسبتاً بزرگی تهیه کنید.

طرح و محل کار

برای این‌که بتوانید مبلمان راحتی انتخاب کنید که برای دفتر شما مناسب باشد،‌ دانستن ابعاد فضای دفتر کارتان بسیار حیاتی . در نظر گرفتن ابعاد پنجره‌ها و محل قرارگیری پریزهای برق نیز بسیار مهم است زیرا می‌تواند در انتخاب بهترین صندلی و میز تحریری که در فضای اداری شما آزادانه حرکت کند، کمک کند.

نیازهای خود را در نظر بگیرید

توصیه می‌شود قبل از خرید مبلمان اداری، نحوه استفاده از فضای اداری خود را تعیین کنید. عنوان مثال، اگر دفتر کار شما به فضای ذخیره‌سازی کافی احتیاج دارد ، باید پَروَنجاهای بایگانی بیشتری خریداری کنید ، یا اگر مشتریان و ارباب رجویان زیادی دارید که  وقت زیادی را در دفتر شما می‌گذرانند، ، شما مجبور به خرید صندلی‌های راحتی و میزهای کناری برای قسمت‌های پذیرش خواهید بود.

انعطاف‌پذیری

هنگام انتخاب مبلمان اداری که مناسب دفتر کار شما باشد ، مهم است که عملکرد و انعطاف‌پذیری مبلمان را حتماً در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، توصیه می‌شود به سراغ میزی بروید که کشو و فایل  ذخیره‌سازی برای پرونده‌های شما نیز داشته باشد. بنابراین، همیشه سراغ تأمین‌کننده مبلمان اداری بروید که محصولاتی با ویژگی‌های متنوع داشته باشد.

سؤالاتی که باید از تأمین‌کننده مبلمان اداری خود بپرسید

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید در میان شرکت‌های تأمین کننده مبلمان اداری به طور دقیقی تحقیق کنید تا بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید. دقت داشته باشید که تنها یافتن یک تأمین کننده معتبر کافی نیست و باید در مورد محصول انتخاب شده خود تمامی شرایط را به شایستگی بررسی کنید. در ادامه چک لیستی از مهم‌ترین سؤالاتی که باید از تأمین کننده مبلمان اداری خود بپرسید را مشاهده خواهید کرد. خواه بخواهید برای یک دفتر ۲۰۰ نفرِ خرید کنید و یا برای استفاده خودتان در خانه. شرکتی معتبر و قابل‌اعتماد است که بتواند پاسخ مناسبی برای سؤالات زیر داشته باشد.

  • قیمت نهایی محصول چقدر است؟

قیمت تعیین شده مبلمان ممکن است شامل مواردی مانند هزینه حمل، مالیات، تحویل و مونتاژ یا نصب باشد. قبل از پرداخت ، حتماً سؤال کنید تا بدانید که هزینه‌های پرداختی چه مواردی را شامل می‌شود.

  • موعد تحویل و نصب چند روزه است؟

بسیار مهم است بدانید که تا چند روز بعد از خرید قادر به دریافت کالای خریداری شده هستید. آیا تأمین کننده مبلمان اداری تحویل به موقع  و نصب را تضمین می‌کند یا خیر؟

  • سیاست بازگرداندن کالا چیست؟

بهتر است بدانید اگر به هر دلیلی ازجمله مناسب نبودن مبلمان اداری انتخاب شده با فضای شما، آیا امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده وجود دارد؟ آیا فروشنده کالای فروخته شده را پس می‌گیرد یا خیر؟

  • سیاست گارانتی شما چیست؟

مدت گارانتی چقدر است ؟ ضمانت‌نامه چه چیزی را پوشش می‌دهد؟ در چه شرایطی محصول خریداری شده شامل گارانتی نمی‌شود از مهم‌ترین سؤالاتی است که باید پیش از خرید جواب مناسبی برای آن بیابید.

  • چه نوع مبلمان اداری متناسب با نیاز است؟

بدیهی است که این یک سؤال کلی است و جواب شما بر اساس صنعتی که در آن مشغول هستید و شرایط کاری شما می‌تواند متغیر باشد. اما یک تأمین کننده خوب می‌داند که چه نوع مبلمانی برای چه فضایی بهتر است و می‌تواند پیشنهاد‌های خاصی را متناسب با نیازهای شما ارائه دهد.

  • دوام و کیفیت مبلمان اداری مورد نظر من چقدر است؟

دوام و کیفیت ویژگی مهم هر مبلمان اداری است. محصولات باکیفیت می‌توانند سال‌ها شما را از خرید مبلمان و تعویض و تعمیر بی‌نیاز ‌کنند.

  • و یکی از مهم‌ترین سؤالات که  آیا می‌توانم مبلمان را به‌صورت آنلاین خریداری کنم؟

به یاد داشته باشید که برخی از تأمین‌کننده‌های مبلمان اداری، از جمله سایت مکعب، فروشگاه خرید آنلاین را دارند. به این معنی که شما می‌توانید محصول  مورد نظر خود را  به صورت آنلاین از تأمین کننده مبلمان اداری خریداری کنید و به راحتی در زمان موعود درب شرکت خود تحویل بگیرید. چنین امکانی شما را از مراجعه‌های حضوری و وقت‌گیر خلاص می‌کند و می‌توانید به‌راحتی و در کمال آرامش ویژگی‌ها و قیمت محصولات مختلف را با هم بررسی کنید و انتخاب موفقی داشته باشید.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی مکعب

طراحی دکوراسیون اداری مکعب با سال‌ها سابق درخشان در طراحی و تجهیز فضاهای اداری و ارائه مجموعه متنوعی از مبلمان اداری به‌عنوان یکی از شرکت‌های شاخص درزمینهٔ طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری و تأمین کننده مبلمان اداری به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص بررسی و خرید انواع  میلمان اداری می‌توانید از طریق شماره‌ ۲۶۲۰۱۰۱۹  با ما تماس بگیرید. فراموش نکنید که ما را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید.