در این مقاله از مجله مکعب‌ قصد داریم به بررسی بهترین فروشگاه‌ های انلاین مبلمان اداری در ایران، نکات خرید آنلاین مبلمان اداری و بررسی جنبه‌های مختلف خرید آنلاین در ایران بپردازیم.

نکاتی که برای خرید اینترنتی مبلمان اداری باید به آن توجه کرد!

خرید مبلمان اداری یکی از اولین اقدامات تجهیز دفتر اداری است که باید به آن توجه ویژه داشت. زیرا مبلمان اداری در بسیاری از جنبه‌های محیط کار و کارمندان تاثیر بسزایی دارد. خرید مبلمان اداری می‌تواند بصورت آنلاین و حضوری انجام شود. همانطور که می‌دانید، در سال‌های اخیر خرید آنلاین در بستر اینترنت جایگاه ویژه ای میان افراد پیدا کرده است. خواه خرید یک جفت جوراب باشد یا خرید مبلمان اداری اعم از میز اداری، صندلی اداری و یا حتی پارتیشن اداری باشد. درست است که خرید آنلاین مزایای زیادی مثل کاهش هزینه رفت و آمد، خرید آسان و بدون و استرس، حق انتخاب زیاد و… دارد، ولی نکاتی که باید هنگام انتخاب مبلمان اداری در نظر بگیرید هم زیاد است.

 هنگام خرید آنلاین شما علاوه بر اینکه باید بهترین انتخاب را داشته باشید سعی کنید بودجه خود را نیز مدیریت کنید و محصول با کیفیتی بخرید. علاوه بر این‌ها یکی از نکات بسیار مهم خرید مبلمان اداری، استاندارد و ارگونومیک بودن آن است. ارگونومی بودن به راحتی کارمندان، سلامت آن‌ها و در نتیجه افزایش بهره‌وری کمک می‌کند. در مقاله‌ی ویژگی مبلمان اداری ارگونومی بیشتر راجب این موضوع می‌توانید اطلاعات بدست آورید. ولی در خرید آنلاین چگونه می‌توان ارگونومی و استاندارد بودن و کیفیت محصول را متوجه شد؟

بهترین فروشگاه های انلاین مبلمان اداری در ایران

نکات مهم خرید اینترنتی مبلمان اداری

توجه به فضا دفتر کار

مبلمان اداری که قصد خرید آن‌ها را دارید باید با اندازه دفتر کار شما مطابقت داشته باشد. قبل از خرید مبلمان اداری حتماً باید اندازه فضا اداری و لوازمی که خرید آن‌ها ضروری است را در نظر بگیرید. میز اداری، صندلی اداری، میز کار اشتراکی و… از سری لوازم ضروری هر دفتر کاری اداری است. قبل از خرید حتماً محیط کار را از نظر چیدمان و مساحت بررسی کنید. تعداد کارمندان را برای خرید میز و صندلی به تعداد کافی در نظر بگیرید و به نسبت کارمندان میز کار گروهی خریداری کنید. برای هر محصولی که قصد خرید آن را دارید، فضایی در نظر بگیرید و دقیقاً مطابق با آن خرید کنید. حتماً توجه داشته باشید که فضا کافی برای باز شدن کشو‌ها دارید و افراد به راحتی می‌توانند از میان میز‌ها رفت و آمد کنند. مبلمان اداری باید با پیش نیاز‌های شما مطابقت داشته باشد. حتماً نباید هزینه زیادی بابت خرید مبلمان اداری بپردازید یا مبلمانی پیچیده با طرح‌های عجیب و غریب خریداری کنید. باید به نیاز‌ها و ضرورت‌های دفتر کار خود توجه کنید. فضا‌های کاری باید تمرکز بر روی کار را تشویق کنند و به کارکنان اجازه دهند در یک محیط کاری مثبت احساس راحتی کنند.
هنگام خرید مطمئن شوید که انتخاب‌های شما نیاز محل کار شما را برآورده می‌کند. در صورتی که فضا و متراژ مناسبی دارید بهتر است لوازمی مانند کتابخانه، کمد بایگانی، باکس گل و… اضافه کنید.

راحتی؛ آسایش و رفاه کارمندان را فراموش نکنید!

  • راحتی یکی از فاکتور‌های اساسی مبلمان اداری است. هنگام خرید مبلمان اداری باید راحتی، آسایش، آزادی عمل و رفاه کارمندان توجه کنید. استفاده از مبلمان اداری که استاندارد نیست، فرسایشی است و تأثیر منفی بر عملکرد کارمندان و کسب و کار شما می‌گذارد.
  • کارمندان ساعت زیادی از شبانه روز مشغول کار در محیط اداری هستند و مبلمان اداری می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند. به همین دلیل بهتر است برای برای بهبود بهره وری و خدمات شرکت در این زمینه سرمایه‌گذاری درستی داشته باشید.
  • اگرچه انتخاب و خرید مبلمان ارزان‌تر ممکن است در ابتدای امر به شما و کسب و کارتان کمک کند ولی شما نباید کیفیت کار و سلامت کارمندان خود را فدای قیمت کمتر کنید.
  • علاوه بر این‌ها بهتر است شما زیبایی‌شناسی را هم در نظر بگیرید و لیست خرید خود را از نظر طرح، رنگ، زیبایی و… نیز بررسی کنید.
بهترین فروشگاه های انلاین مبلمان اداری در ایران

بودجه مالی را در نظر بگیرید

بودجه مالی یکی دیگر از عوامل ضروری برای راه‌اندازی یک دفتر کار جدید است. شما هر اقدامی نظیر طراحی داخلی، تجهیز دفتر اداری، خرید مبلمان اداری و… در این زمینه داشته باشید، باید بودجه مالی خود را در نظر بگیرید و بر آن اساس برنامه‌ریزی کنید. قبل از هر اقدامی ابتدا تعدا کارمندان (حتمی و احتمالی) را در نظر بگیرید و بر اساس آن لیستی برای خرید تجهیزات اداری تهیه کنید. این برنامه‌ریزی باید به نحوی باشد که بودجه شما بتواند تمام نیاز‌های شما را پوشش دهد. هیجانی و عجولانه تصمیم نگیرید، قبل از خرید سعی کنید که تعدادی فروشگاه خرید آنلاین مبلمان اداری را سرچ کنید و محصولات آن‌ها را به خوبی بررسی کنید و سپس بر اساس بودجه خود به دنبال بهترین‌ها باشید.

آکوستیک اداری

آکوستیک اداری برای ایجاد یک محیط کاری دلپذیر با به حداقل رساندن نویز، کنترل صدا و به طور کلی بهبود کیفیت دفتر شما ضروری است. گنجاندن دیوار‌های متحرک، پارتیشن‌ها یا حتی هاب‌های صوتی می‌تواند به کاهش سر و صدا و ایجاد آرامش در فضای اداری حتی در یک محیط شلوغ کمک کند همچنین می‌توانید با مبلمان اداری آکوستیک کارایی کارکنان را افزایش دهید.

حریم خصوصی

با توجه به نیاز‌های تجاری خود، مهم است که هنگام انتخاب مبلمان اداری، حریم خصوصی را در نظر بگیرید. صفحات و پارتیشن‌های اداری برای ایجاد حریم خصوصی در فضا‌های اداری و در عین حال حفظ یک محیط تجاری مشارکتی و ارتباطی طراحی شده‌اند. افزودن تعدادی پارتیشن به محیط اداری علاوه بر اینکه حریم خصوصی را برای کارمندان شما ایجاد می‌کند، می‌تواند به زیباسازی دفتر شما نیز کمک کند. به طور خلاصه، محیط اداری شما باید محیطی باشد که از حضور در آن لذت ببرید.

بهترین فروشگاه های انلاین مبلمان اداری در ایران

بهترین فروشگاه های انلاین مبلمان اداری

گروه مکعب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی مکعب در زمینه طراحی فضا‌های اداری فعالیت می‌کند. علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره رایگان، طراحی و تولید محصولات متناسب با فضا‌های مذکور یکی از ویژگی‌هایی است که گروه مکعب را از سایز فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین متمایز می‌کند. شما می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی انواع میز اداری، صندلی اداری، میز کار گروهی، مبل اداری، کمد و شلف اداری، اکسسوری اداری و… را مشاهده کنید.

دیجی کالا

دیجی کالا یکی از وبسایت‌های مرجع فروش محصولات به صورت اینترنتی است که نیازی به معرفی ندارد و بسیار معروف است. اگر در صفحه دیجی کالا مبلمان اداری، میز اداری و… را سرچ کنید به راحتی می‌توانید به انواع آن‌ها با ذکر قیمت و توضیحات دسترسی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی نیلپر

فروشگاه اینترنتی نیلپر یکی از فروشگاه‌های تخصصی فروش مبلمان اداری بصورت حضوری و آنلاین است که تنوع محصول بالایی دارد و شما می‌توانید برای تجهیز دفتر اداری خود از آن خرید کنید.

مبلمان اداری سیرن

مبلمان اداری سیرن یکی دیگر از فروشگاه‌های مبلمان اداری است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می‌توانید از آن خرید کنید. فروشگاه اینترنتی سیرن شهرت خاصی در فروش ست‌های مدیریتی لوکس و لاکچری دارد.

نکته پایانی

خرید مبلمان اداری خواه بصورت فیزیکی و حضوری خواه بصورت آنلاین یکی از اقدامات اصلی و اساسی تجهیز دفتر اداری است. بهتر است در این زمینه با حوصله باشید و با دقت کافی خرید کنید. اگر در رابطه با تجهیز دفتر کار سؤالی دارید، می‌توانید با کارشناسان گروه طراحی دکوراسیون داخلی مکعب  در تماس باشید.