استیکرها، برچسب‌هایی هستند که بر اساس ساخت آن می‌توان بر روی دیوار، شیشه، یخچال، درب چوبی و فلزی و … چسبیده شوند. کارایی استیکر معمولا برای جنبه تزیینی است. شیشه شفاف است. اگر در محل کار نیاز به نصب پارتیشن اداری از نوع شیشه‌ای دارید، می‌توانید به کمک استیکر، هم فضا را زیباتر کنید و هم حریم کارمندانتان را تا حدی حفظ کنید. ما در این مقاله به شما نکاتی را برای خرید استیکر شیشه ذکر می‌کنیم.

برای خرید استیکر شیشه و انتخاب آن محدودیتی ندارید. شما هم می‌توانید از طرح‌های آماده انتخاب داشته باشید و یا حتی یک طرح سفارشی ثبت کنید. این طرح سفارشی شما می‌تواند توسط یک فرد هنرمند مانند نیروی گرافیست شرکت طراحی شود که لوگوی سازمانی شما هم در این طرح نمایان شود. زمانی که این استیکر بر روی پارتیشن‌های شیشه‌ای محل کار شما نصب شود متوجه خاص بودن آن خواهید شد. اگر نقطه ورودی به شرکت شما توسط درهای شیشه‌ای از هم جدا شده‌اند می‌توانید برای معرفی محصول جدید خود از این گزینه استفاده کنید. برای تبلیغات و معرفی محصول و خدمات می‌توانید یک طرح از آن برای چاپ استیکر سفارش دهید و در محل ورودی نصب کنید.

خرید استیکر شیشه برای منزل

معمولا در ادارات و محل کار برای تفکیک فضا با پارتیشن اداری همراه است. اما زمانی که تصمیم می‌گیریم به هردلیل پارتیشن شیشه‌ای در منزل خود داشته باشیم باید به ظاهر آن هم رنگی بدهیم. شاید شما علاقه داشته باشید که پارتیشن‌های ساده استفاده کنید اما متوجه می‌شوید که پس از مدتی نیاز به یک تنوع در این فضا دارید. در این زمان استیکرهای شیشه به کمک شما می‌آیند و فضای خانه تان را جذاب‌تر و خاص‌تر می‌کنند. برای خرید استیکر شیشه در منزل باید کمی حوصله به خرج دهید.

به تناسب دکوراسیون منزل خود دقت کنید. اگر از دکوراسیون سنتی استفاده کرده‌اید یک پیشنهاد هیجان انگیز برایتان دارم. امروزه استیکرهای سنتی زیبایی در بازار موجود است که با رنگ و لعاب خود شما را یاد پنجره‌های رنگی خانه مادربزرگمان می‌اندازد. وقتی نور آفتاب از پشت شیشه به استیکر برخورد کند و از میان روزنه‌های بی‌رنگ بگذرد، یک ترکیب رنگی فوق‌العاده بر روی فرشتان شاهد می‌شوید.

اما اگر طرفدار دکوراسیون مدرن و مینیمال هستید، استیکرهای ساده‌تری هم مطابق سلیقه شما وجود دارند. آن‌ها در یک سمت شیشه نصب می‌شوند و اجازه نظارت به آن طرف شیشه را می‌دهند. برای مثال ممکن است طرح انتخابی در قسمت بالای شیشه نصب شود و باقی شیشه را دست نخورده باقی بگذارد.

برای خرید استیکر شیشه به چه نکاتی توجه کنیم؟

در گذشته به زیبایی هر وسیله‌ای از ابتدای ساخت اهمیت داده می‌شد. برای مثال شیشه‌ها را رنگی می‌ساختند.امروزه شیشه‌ها با ظاهری ساده ساخته می‌شوند اما هر فردی بر طبق سلیقه خود می‌تواند آن را زیباتر کند که با دکوراسیون اداری فضا همخوانی داشته باشد. به همین دلیل یکی از ساده‌ترین روش‌ها خرید استیکر شیشه است. قبل از خرید وسایل خود را زیر نظر بگیرید. تصمیم بگیرید که می‌خواهید دکوراسیون شما به سمت سنتی برود یا مدرن بودن. دو سمت شیشه را از قبل تمیز کنید. نصب استیکر بر روی شیشه تمیز و بدون لک، نمایی بهتر خواهد داشت. حتی اگر در هنگام نصب اثرات از لک انگشتانتان بر روی شیشه باقی بماند به کمک یک دستمال نخی و شیشه پاک کن می‌توانید آن را پاک کنید.

به کمک یک متر، شیشه مورد نظر را اندازه‌گیری کنید تا محتمل پرداخت هزینه‌های زیاد نشوید. استیکرها مانند پارچه بر اساس متر به فروش می‌رسند. اما در این میان استیکرهایی هم هستند که سایزهای از پیش تعیین‌شده‌ای دارند. اما در هر صورت قبل از خرید سایز شیشه مورد نظر خود را با استیکر انتخابی مقایسه کنید تا پس از خرید پشیمانی به سراغتان نیاید. لازم نیست برای تمامی شیشه و پنجره‌ها استیکر خریداری کنید. گاهی وجود یک پنجره متفاوت در بین دیگر پنجره‌ها، نمایی جالب ایجاد خواهد کرد.