اگر چه امروزه دفاتر کاری می‌توانند ویژگی‌های طراحی و تم هایی را که دارای طیف وسیعی از تأثیرات هستند با یکدیگر ترکیب کنند، هنوز کارکردهای اساسی و تمرکز کاری در یک دفتر مورد نیاز است. اندازه های استاندارد برای بسیاری از درب ها، پنجره ها، کاشی های سقف و دیگر جنبه های داخلی اداری و شباهت بسیاری بین طرح های دفاتر کار و اندازه آنها وجود دارد. در اینجا فقط بعضی از حوزه ها برای کمک و حکمرانی بر شخصی سازی این فضاها آورده شده است.

چرا اکثر پارتیشن ها در فضای اداری مورد استفاده قرار می گیرند

ساختار اداری موجود

این ساختار در هر ساختمان از لحاظ اندازه، شکل و طرح به وضوح متفاوت است. با این حال، تقسیم بندی ها برای انجام همان کارها در هر فضایی ضروری هستند، از جمله تقسیم کردن مناطق بزرگتر به طریقی که موجب افزایش و بهبود فعالیت های تجاری می شود.

شیشه های صلب، تاشو یا کشویی

در حال حاضر مواد مختلفی وجود دارد که در ساخت پارتیشن اداری مورد استفاده قرار می گیرند.در هر حالت باید پانل های اصلی را بطور دقیق اندازه گیری کنید که برای اندازه فضای موجود در طراحی پیشنهادی مناسب باشند. به عنوان مثال، دفاتر، فضای پذیرش و راهروها می‌توانند برای ایجاد فضای شخصی مورد استفاده قرار بگیرند.
پارتیشن اداری صلب و شیشه‌ای می‌توانند از کف تا سقف باشد. مدل های صلب نیز می توانند از کف تا بالای درب با گزینه های مختلف برای پوشش فضای بالای آنها مورد استفاده قرار گیرند. نوع دیگر پارتیشن های اداری کشویی و تاشو نیز موجود تست که ساختار انعطاف پذیری دارند؛ البته این نوع در اندازه و کاربری متفاوت قبل سفارش برای برند و شخصی سازی فضای شما قابل سفارش است.
پانل های صلب برای پارتیشن اداری در کنار سفارش نوع برش شیشه سخت به منظور ایجاد تناسب برای پوشش فضای شما، جنبه سفارشی دیگر پارتیشن اداری شیشه ای شامل طراحی، لوگو و برجسته سازی تصویر چاپ شده بر روی آن می باشد. چاپ طراحی مورد نظرتان بر روی پارتیشن های شیشه ای نه تنها باعث تقویت برند، بازتاب دهنده و شناسایی شرکت و به زبان ساده تر بهبود جنبه های بصری فضا می شود بلکه مانع از قدم زدن افراد در یک فضای بی روح و بی رنگ شیشه ای می شود.

همچنین پانل‌های مورد استفاده در فضاهای اداری، می تواند شامل طیف گسترده ای از رنگ‌ها و الگوها با روکش‌هایی از نوع لمینت یا پلیمر باشد. اگرچه تعداد محدودی از گزینه‌ها توسط نصاب ها پیشنهاد می شود؛ اما ترکیب گزینه های شیشه کاری مختلف و روکش پانل ها باعث شخصی سازی ابعاد و فضای شما می شود.

چارچوب ها و اتصالات

چارچوب ها و اتصالات پارتیشن های صلب، در بالا و پایین به چارچوب های آلومنیومی یا فولادی متصل می شوند. اگرچه سایزها و مدل‌های استانداردی برای چارچوب ها وجود دارد؛ اما به عنوان مثال انواع آلومنیومی، می‌توانند رنگ بر روی خود بگیرند. جدای از رنگ های BS و RAL هر گونه رنگ طبق سفارش مشتری می‌تواند به آن اضافه شود و این امر نیز باعث شخصی سازی و سفارشی شدن طرح شما می‌شود. پارتیشن های اداری مدرن به هیچ وجه محدود به اندازه استاندارد نمی‌شوند. عمدتا پارتیشن هایی سفارشی هستند که می توانند تمامی المان های طراحی دکوراسیون اداری توسط مشتری را شامل شوند.