پارتیشن‌های صلب یا شیشه‌ای امروزه به طور فزاینده‌ای در دکوراسیون اداری محبوبیت کسب کرده‌اند که به صاحبان کسب و کار اجازه می‌دهد تا فضای خود را به صورت موثری تغییر دهند. پارتیشن‌بندی دفاتر اغلب به عنوان یک راه‌حل برای مسائلی همچون سر و صدا و حفظ حریم خصوصی ارائه می‌شوند، که با گسترش استفاده از فضاهای باز برای محل کار ایجاد شده‌اند.

هر کس به دنبال پارتیشن اداری باشد، با گزینه‌هایی از قبیل پارتیشن‌های صلب یا شیشه‌ای موجود دربازار روبرو خواهد شد، اما بهترین گزینه برای محل کار شما چیست؟ گروه مکعب دارای تجربه گسترده‌ای در نصب پارتیشن‌های اداری صلب و شیشه‌ای در دفاتر کار است که متناسب با نیازهای مختلف کسب و کار، طراحی دکوراسیون اداری فضای شرکت شما را انجام می‌دهند.

در اینجا، نگاهی دقیق‌تر به خواص هر دو نوع پارتیشن خواهیم انداخت و نشان می‌دهیم که چگونه هر یک از آنها برای رسیدن به اهداف مختلف استفاده می‌شوند.

چگونگی استفاده از فضای کاربا پارتیشن بندی

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوعی از پارتیشن اداری برای نصب، ضروری است. باید بدانید که فضای مورد استفاده در حال حاضر به چه صورت است. شما همچنین باید در نظر بگیرید که آیا تغییری در فضای کاری ، زمانی که پارتیشن بندی جدید را انجام دادید رخ خواهد داد.

سوال اصلی این است که انگیزه اصلی برای نصب پارتیشن اداری چیست؟ آیا شما سعی می‌کنید یک مشکل را حل کنید؟ مانند فقدان حریم خصوصی که اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که کارکنان با یکدیگر به صورت نزدیک همکاری دارند؟

آیا می‌خواهید تقسیمات واضحی بین مناطق مختلف در محل کار خود ایجاد کنی؟ به عنوان مثال تفکیک بخش‌هایی که تیم های مختلف کار می‌کنند یا فعالیت‌های جداگانه‌ای انجام می‌شود؟

آیا شما به دنبال استفاده از پارتیشن اداری هستید، زیرا می‌خواهید ظاهر دفاتر خود را بهبود ببخشید و جلوه‌ای دقیق‌تر، شیک‌تر داشته باشید؟ هر یک از این انگیزه‌ها می‌تواند تصمیم به نصب پارتیشن‌های اداری را در شما ایجاد کند. در انتخاب یک طراحی مناسب باید فاکتورهای مربوطه مورد توجه قرار گیرند.

عواملی که در پارتیشن بندی باید در نظر بگیرید

به عنوان بخشی از تمرکز بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی در دفاتر مدرن، تمایل بیشتری به استفاده از نور طبیعی وجود دارد. این اغلب به معنای انتخاب مواردی است که یک احساس روشن و درخشان مانند شیشه را ایجاد می‌کنند.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفته شود صدا است. پارتیشن‌بندی دفتر با هدف متوقف کردن حواس پرتی کارکنان از طریق سر و صدا یا مکالمات تلفنی دیگران صورت می‌گیرد. علاوه بر این یا به دلایل حفظ حریم خصوصی در هنگام مکالمات انجام می‌شود. پارتیشن‌های انتخاب شده باید در برابر عوامل صوتی عایق باشند.

انتخاب شما همچنین به نوع استفاده و چگونگی تغییر در طول زمان بستگی دارد. آیا نوع پارتیشن بندی همیشه یکسان خواهد بود یا نیاز به یک طراحی چند منظوره دارید؟ آیا انتظار دارید که پارتیشن‌ها به طور همیشگی در محل قرار گیرند یا فقط باید گاهی اوقات مورد استفاده قرار گیرند و بقیه زمان‌ها در مکانی دیگر نگهداری شوند؟ اگر بخش دوم مد نظر است، پارتیشن‌های قابل حمل می‌توانند راه حل خوبی باشند.

سؤال‌های دیگر که باید در ذهن داشته باشید، سبک پارتیشن بندی مورد نیاز است. آیا به دنبال ایجاد یک فضای مدرن یا سنتی هستید، و همچنین مسائل ایمنی نیز امری کلیدی می‌باشند؟

انتخاب پارتیشن بندی مطابق با نیازهای شما

اگر می‌خواهید نوردهی به دفاتر خود را به حداکثر برسانید، اما در عین حال حفظ حریم خصوصی نیز مدنظر شماست. پارتیشن‌های شیشه‌ای مات می‌تواند راه حل مناسب برای شما باشد. این نوع طراحی اجازه ورود نور را می‌دهد، اما از حریم شخصی افراد حاضر در طرفین پارتیشن اداری نیز محافظت می‌کند. این در حالی است که همچنان الزامات بهداشتی و ایمنی را نیز تامین می‌کند.

پارتیشن‌های اداری شیشه همچنین امکان ایجاد و نصب نام تجاری شما را با ترکیب نام تجاری شرکت بر روی پارتیشن‌ها امکان پذیر می‌سازند. اگر شما می‌خواهید اجازه ورود نور را بدهید و در عین حال تلاشی برای کاهش حواس پرتی ناشی از صداهای مزاحم داشته باشید. در نتیجه شیشه‌های شفاف و یا مات شده جزئی، یک راه حل خوب را برای شما فراهم می‌کند.

این طراحی جلوه‌های بصری دفتر برنامه ریزی شما را به نمایش می‌گذارد، زیرا مردم می‌توانند یکدیگر را ببینند و احساس فعالیت در یک تیم بزرگ را داشته باشند. پارتیشن‌های اداری دو جداره می‌توانند به کاهش صدا کمک کنند و همچنین امکان پارتیشن‌بندی بین فضاها وجود دارد.

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای

شیشه‌های قابل تعویض که می‌توانند زمانیکه حریم خصوصی مورد نیاز است از حالت روشن به مات تغییر وضعیت دهند. هنگام برگذاری جلسات در دفتر خصوصی یا اتاق جلسات که بحث‌های محرمانه در جریان است. عایق کاری صوتی کامل درزها یکی از اولویت‌های اصلی است. در این مواقع که نور اولویت اصلی نیست، ما پارتیشن‌های جامد گچبری شده را به عنوان بهترین گزینه توصیه می‌کنیم.

اگر شما به دنبال دکوراسیون اداری مدرن هستید، پارتیشن اداری شیشه‌ای مدرن‌ترین و شیک‌ترین جلوه را ارائه می‌دهد و کمک خواهد کرد که طراحی دفتر شما به طور قابل توجهی متناسب با ارزش‌های تجاری شرکت شما باشد.

ما همچنین یک طیف وسیعی از درها را برای ادغام با پارتیشن‌های شیشه‌ای ارائه می‌دهیم. اگر شما نیاز به طراحی دکوراسیون داخلی یک دفتر جدید دارید، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.