تصور کنید شما یک پروژه بزرگ کاری دارید و زمان کمی برای به پایان رساندن کارتان در اختیار دارید. شما ترجیح می‌دهید در دفتر کار خود نشسته، میزان حواس پرتی را به حداقل برسانید و این کار را تمام کنید. همکاران پرصحبت شما مشتاقانه می خواهند اتفاقات روزانه خود را با شما به اشتراک بگذارند و همچنین در مورد هر موضوع دیگری با شما بحث کنند.
فارغ از این که شما در یک محیط باز یا در فضای شخصی خود کار می کنید، حریم شخصی کافی بین خود و همکارانتان احساس نخواهید کرد. حتی اگر شما با کسی که بخواهد مکالمه‌ای سرپایی با شما داشته باشد، صحبت نکنید، صداهای طبیعی در محیط دفترکار می‌تواند حواس شما را پرت کند. از صدای مکالمه پشت تلفن گرفته تا سرفه و صدای به هم خوردن کلیدها، می تواند بر روی کارآیی شما در محیط کار تاثیر بگذارد.

این پنج پارتیشن اداری شیشه‌ای بزرگ می‌توانند باعث ایجاد مانعی میان این سر و صدا و شما شوند و به همکاران شما نشان دهد که شما به معنای واقعی کلمه دنبال کسب و کار هستید.

۵ نوع پارتیشن شیشه ای بزرگ

آشنایی با ۵ نوع پارتیشن اداری شیشه ای بزرگ

پارتیشن اداری از کف تا سقف

پارتیشن‌های اداری از کف تا سقف بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. این نوع پارتیشن بیشترین نور را در فضا وارد می‌کند و همینطور سکوت محیط را تامین می‌کند. به عنوان مثال شیشه در اطراف سالن قرار می‌گیرد و یک محفظه شیشه‌ای ایجاد می‌کند که می‌تواند بهره وری از فضای اداری شما را دو برابر کند.
این پارتیشن‌های اداری از کف تا سقف با یک ورودی برای ورود و خروج طراحی می‌شوند، بنابراین سر و صدای بیرونی کمتر به آن وارد می‌شود. با استفاده از شیشه‌های مشبک و طرح‌دار، مسئله مربوط به حریم خصوصی نیز قابل حل می‌باشد.

پارتیشن بدون فریم

یک پارتیشن بدون قاب شیشه‌ای یک سره از لحاظ زیبایی شناسی بهرتین کارایی را به شما خواهد داد. این پارتیشن‌ها می‎‌توانند به صورت یک دست از کف تا سقف امتتدا یابند. گاهی برای زیبایی بیشتر و همچنین حفظ حریم خصوصی بیشتر از استیکر استفاده می‌کنند.

انوع پارتیشن اداری شیشه ای بزرگ

پارتیشن اداری از کف تا سقف درب‌دار

این ایده درست همانند مورد اول است، اما با یک درب، که بدان معنی است که شما می‌توانید هر سر و صدای بیرونی را به طور کامل مسدود کنید. همچنین شما احساس خواهید کرد که دفتر شما کاملا شخصی شده است. به جای دیوارهای براق، تمام مدت می توانید به شیشه‌های جذاب نگاه کنید، که به نور خورشید اجازه ورود می‌دهد تا محیط را پرانرژی و شاداب نشان دهد.

 پارتیشن اداری جزئی

به جای امتداد پارتیشن‌ها تا سقف، این نوع پارتیشن اداری به این ارتفاع نمی‌رسند. اگر می‌خواهید آنها را به طور دائمی نصب کنید، آنها می‌توانند به ستون‌های شیشه‌ای محکم متصل شوند. با وجود این که چند اینچ از سقف فاصله دارند، هنوز حریم خصوصی لازم برای شما را ایجاد می‌کنند. جریان هوا در این پارتیشن‌ها به خوبی وجود دارد. یک پارتیشن تکی در مقابل فضای کاری شما اغلب کافی است.

 پارتیشن اداری نیمه باز

این پارتیشن‌ها ممکن است در منطقه پذیرش یا درب ورودی استفاده شوند. آنها نیمی از دیوار را پوشش می‌دهند اما دارای یک بازشوی عریض هستند تا مردم بتوانند در طول روز از طریق آن ورود و خروج داشته باشند. علاوه بر عایق کاری مناسب سر و صدا، این پارتیشن‌ها جذاب هستند و زیبایی خاصی به دفتر کار شما می‌بخشند. هر بخش کاری در یک سازمان توسط این پارتیشن‌ها از یکدیگر جدا می‌شوند.

 پارتیشن اداری ورودی

این پارتیشن‌ها از قوس‌های شیشه‌ای عظیم در اطراف درب ورودی تشکیل شده‌اند. اغلب در دکوراسیون اداری از این پارتیشن‌ها استفاده می‌شود. پارتیشن‌های شیشه‌ای یک محیط خیره کننده در فضای کاری شما ایجاد می‌کنند. این نوع پارتیشن اداری همچنین می‌تواند به عنوان یک فرصت برای تبلیغ نام تجاری شما مورد استفاده قرار گیرد، که با حکاکی نام تجاری و لوگو شرکت بر روی شیشه امکان پذیر می‌شود.

” گروه مهندسی مکعب آماده مشاوره و طراحی دکوراسیون اداری دفتر شما با بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی می‌باشد ” ” امروز با ما تماس بگیرید! “

مزایای پارتیشن اداری شیشه‌ای

در بیشتر ساختمان‌های اداری بدون شک ترجیح این است که فضا غرق در نور باشد، گاهی از طریق پنجره‌ها و ورودی نور کمی وارد می‌شود. اما این نور کافی نیست و به اندازه مطلوب پاسخگوی نیاز کارمندان نمی‌باشد. پارتیشن‌های شیشه کف تا سقف اگرچه بیشترین نور طبیعی را وارد محیط می‌کند و باعث روشنایی بیشتر می‌شود.

میزان نور طبیعی که روزانه در محیط کاری وجود دارد باعث افزایش انرژی در کارمندان و افراد حاضر می‌شود. نور طبیعی باعث بالا رفتن هورمون سروتونین می‌شود که این امر در افزایش بازدهی کاری تاثیر مستقیم دارد. تاثیر نور طبیعی تنها بر افزایش تمرکز و فعالیت نیست. ویتامین دی موجود در نور خورشید در مقاوم شدن سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است. کارمندان با وضعیت جسمانی سالم در محیط کار شادتر هستند و تعامل بیشتری با یکدیگر دارند.

هر چه استفاده از نور طبیعی بیشتر باشد، هزینه‌های ناشی از مصرف برق مقرون به صرفه‌تر خواهد شد. تصور کنید فضای یک دفتر با پلان باز که با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای به طور بهینه تقسیم بندی شده است. نور به طور یک دست به تمام محیط پخش می‌شود.

همچنین هر زمان که احتیاج بود با استفاده از پرده‌های شید یا مات کردن شیشه‌ها حریم خصوصی را می‌توان افزایش داد.