در فکر نصب گلس برد در دفتر کار خود هستید؟ موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت. قبل از افزودن هر چیزی مهم است که مطمئن شوید این محصول مناسب شماست. ممکن است بپرسید چگونه این کار را انجام می دهید؟ ما پیشنهاد می‌کنیم مزایا و معایب وجود تخته‌های شیشه در دفتر کار خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید بهترین قسمت برای فضای شما خواهد بود.

مزیت گلس برد و شکل ظاهری

یکی از اصلی‌ترین مزایای افزودن تخته‌های شیشه‌ای به فضای دفتر کار، ظاهر آنها است. تخته‌های شیشه‌ای براق به نظر می‌رسند و فاقد قاب ضخیم و حجیم تخته سفید‌های اداری سنتی هستند. طراحی بدون قاب قطعاً تخته‌های شیشه‌ای را با احساس مدرن‌تری نسبت به سایر گزینه‌های قابل نوشتن فراهم می‌کند. براق یا مات، این به این  معناست که گلس برد شما می‌تواند ظاهری متناسب با دفتر شما داشته باشد.

مزیت: گلس برد و نگهداری

مزیت دیگر نصب تخته‌های شیشه‌ای این است که از نگهداری نسبتاً آسانی برخوردار هستند. اول از همه، تمیز کردن تخته‌های شیشه‌ای بسیار آسان است. برخلاف تخته‌های سفید سنتی، سطح آنها از درصد تخلخل پایینی برخوردار است، به این معنی که به راحتی کثیف نمی‌شوند. شبح جایی است که علائم نوشته شده روی صفحه کاملاً پاک نمی شود. با این حال، شایان ذکر است که حتی اگر تخته‌های شیشه‌ای مستعد شبح نیستند، توصیه می‌شود که برای مدت طولانی مارکرها را روشن نگذارید، زیرا این امر باعث لک شدن علائم می‌شود. ماندگاری گلس برد بیش از تخته‌های سفید سنتی است، اگر می‌خواهید گلس برد را خودتان نصب کنید، می‌توانید این کار را انجام دهید. این بدان دلیل است که آنها باید بر روی دیوار نصب شوند که ممکن است برای کسی که از روند کار نا آشنا است دشوار باشد.

 

از دیگر نکات مثبت تخته‌های شیشه‌ای این است که محدودیت ظاهری ندارند

گلس برد به طور معمول شفاف است، با این وجود می‌توانید تخته‌های شیشه‌ای رنگی تهیه کنید یا تخته‌های شیشه‌ای معمولی را با توجه به رنگ لگوی سازمانی یا حتی دیوار پشت زمینه رنگ‌آمیزی کنید. رنگ آمیزی پشت تخته پاک‌کن خشک گلس برد محبوب است، اما اگر توسط یک متخصص انجام نشود ، می‌تواند خیلی  بد به نظر برسد. این بدان معناست که اگر شما می‌خواهید در گلس برد خود تنوع داشته باشید، دستیابی به آن   کمی دشوار است. اگر پشت گلس بردهای شیشه‌ای نور آفتاب باشد دیدن باعث می‌شود کیفیت نوشتن در حین استفاده را کاهش دهد. همچنین ممکن است به دلیل انعکاسی بودن شیشه ، تهیه عکس از هر چیزی که در آن روز کار کرده اید دشوار باشد.

گلس برد های سفید شیشه ای لکه دار نمی شوند

دیگر نگران لکه‌ها روی گلس برد  قدیمی نباشد زیرا گلس‌بردهای سفید شیشه‌ای در برابر لکه مقاوم می‌باشند. زیرا شیشه ساختاری غیر متخلخل دارد ، به این معنی که باقی مانده نوشته نمی‌تواند در زیر سطح تخته به همان شکلی که می‌تواند با تخته‌های پرسلان و ملامین گیر کند. این بدان معنی است که تخته سفید شیشه‌ای شما بدون نشان دادن حتی یک لکه می‌تواند سال‌ها در کلاس زنده بماند.

 

گلس برد‌ها دوام کافی دارند

این تخته‌ها نه تنها لکه‌دار نمی‌شوند بلکه به طور کلی ساخته شده‌اند تا دوام داشته باشند. در مورد این تخته‌های سفید سنگین هیچ چیز ناچیزی وجود ندارد و اگرچه هزینه‌های بالای شیشه از ملامین یا ظروف چینی بیشتر است. اما شما مجبور نیستید جایگزین کنید سال‌ها از خودتان سپاسگزار خواهید بود. این گلس بردها واقعا ساخته شده اند تا دوام بیاورند.

گلس برد بهترین به نظر می‌رسد

به زبان ساده، گلس بردهای شیشه‌ای عالی به نظر می‌رسند. این امر تا حدی به دلیل عدم وجود لکه و خراش روی سطح است‌. اما همچنین به این دلیل است که اکثر صفحات شیشه‌ای دارای طراحی بدون قاب هستند. این عامل باعث می‌شود که به نظر برسد بر روی دیوار شما شناور است. بسیاری از تولیدکنندگان گلس برد شیشه‌ای را در مجموعه‌ای گسترده از گزینه‌های رنگی ارائه می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید طرح‌های هیجان انگیز زیادی را برای گلس برد خود انتخاب کنید.