کجا کار می‌کنید، شاید هر کس به این سوال جوابی متفاوت بدهد. اما اگر این سوال را به این صورت بپرسند که با چه حالی کار می‌کنید، به سرعت تمام پاسخ ها به دو بخش اکثریت و اقلیت تقسیم می‌شود. بسیاری به این سوال این گونه جواب می‌دهند که: “ای بابا چه حالی” و گروهی هم این سوال این گونه پاسخ می‌دهند که” با انرژی تمام به کارم می‌پردازم” در این انرژی بالا یک موضوع بسیار مهم است و آن هم رنگ دکوراسیون اداری شماست.شاید بگویید بسیاری عوامل است که سبب می‌شود که کسی در محیط اداری با انرژی کار کند یا در این محیط به سختی روزگار بگذراند. این‌ها را همه ما قبول داریم اما بسیاری ازما کار‌ها و روش‌های بسیاری را در پیش گرفته‌ایم تا کارکنان و همراهان ما در محیط کاری انرژی بیشتری داشته باشند اما اگر در دکوراسیون اداری خود از نقش رنگ غافل بوده‌اید باید بگویم که اشتباه بزرگی کرده‌اید. زیرا یک ست رنگی مناسب می‌تواند تمام محیط شما را تحت تأثیر قرار دهد. شاید شما هم در وضعیتی نیستید که میز‌ها و صندلی خود را در دکوراسیون اداریتان تغییر دهید اما با یک رنگ خوب بر دیوار و درها و حتی پنجره‌ها می‌توانید خود را برای تغییر دکوراسیون اداری خوبتان آماده کنید. این اولین قدم است.

بهترین رنگ برای دکوراسیون اداری کدام است

  مکعب گروپ یکی از آن دسته شرکت‌ها طراحی دکوراسیون اداری است که به نوع کاری شرکتی که به آن پیشنهاد می‌دهد نگاه می‌کند و نوع دکوراسیون اداری را با اتمسفر فضا هماهنگ می‌کند. برای همین باز هم مانند متن‌های پیشین به اصلی‌ترین موضوع می‌رسیم: شما در شرکتتان چه کار می‌کنید چه کسب و پیشه‌ای را در پیش گرفته‌اید که برای آن رنگی مناسب را می‌طلبید. اما قبل از این که به بهترین ست‌های رنگ برای دکوراسیون اداری بپردازیم، باید بدترین رنگ برای دکوراسیون اداری بشناسیم. به نظر ما بدترین رنگ برای یک دکوراسیون اداری کرم است. بله رنگی که در بیشتر ادارات دولتی دیده می‌شود رنگی که در دکوراسیون‌های اداری برای به کار می‌رود. همه فکر می‌کنند رنگ کرم در طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری سبب می‌شود محیط بزرگ‌تر و روشن‌تر شود، اما این یک اشتباه محض است. رنگ کرم بر روی دیوار و دکوراسیون اداری شما به سرعت چرک می‌شود و دوده و آلودگی هوا به سرعت به خورد آن می‌رود و بعد از مدتی همان رنگی که برای روشنی دکوراسیون اداری شما استفاده می‌شد به بدترین کوچک کننده و تاریک کننده محیط شما بدل می شود.

ترکیب های رنگی نجات بخش

  به سن و سال افراد حرفه‌ای شرکت خود نگاه کنید اگر طیف همکاران شما همه جوان و سر زنده هستند حتما از ست رنگی سبز، قهوه‌ای تیره و سفید تیتانیم یا سفید بسیار روشن را امتحان کنید. نور‌های متمرکز زرد رنگ با چند شاخه نور سفید پراکنده می‌تواند در این دکوراسیون اداری شاهکاری پدید آورد. اگر محیط شما محیطی شلوغ و پر تحرک است و اساسا شغل شما نیاز به فعالیت ذهنی و پاسخگویی ذهنی قوی دارد، حتما ست زرد و نارنجی را استفاده کنید. در این میان برخی المان‌های قرمز مخلوط با اندکی زرد (گوجه ای) می‌تواند بسیار زیبا ‌شود. با این دکوراسیون فوق پر انرژی، اکسسوریز‌های تیره به رنگ قهوه‌ای بسیار مکمل است. اگر محیط کاری شما از آن دسته محیط هایی است که مشتری و ارباب رجوع در شرکت شما نیاز به آرامش دارد، از پایه رنگی فیروزه‌ای‌ غافل نشوید فیروزه‌ای همراه سفید خاکستری روشن مانند یک سونات پیانو بسیار آرام کننده عمل می‌کند. حالا اگر یکی دو میز قدیمی نه چندان زیبا هم داشتید که خیال عوض کردن آن را ندارید در یک ست رنگی فوق العاده می‌تواند جای بگیرد ولی از ما می‌شنوید به سرعت اسباب اداری و مبلمان اداری خود را هماهنگ با محیط خود تغییر دهید.