به سه دلیل بهتر است از پارتیشن های اداری شیشه ای با قاب آلومینیومی استفاده کنید. آیا شما از آلومینیوم به عنوان قاب برای دیوارهای شیشه‌ای از کف تا سقف خود استفاده کرده‌اید؟ اما قطعا ارزش این را دارند که نگاهی به این اقلام بیاندازید. چرا که این ترکیب چند منظوره بسیار متنوع و قوی می‌باشد.
این دیوارها برای محیط های سر پوشیده همانند کاربری خارج از منزل بسیار مناسب می‌باشند. و همچنین در محیط‌های کسب و کار تجاری و خانه‌های مسکونی خصوصی کاربرد دارند. در دکوراسیون اداری مدرن نقش پارتیشن بسیار پر اهمیت است. به خصوص در فضاهایی با پلان باز که تمام کارمندان هر بخش در کنار یکدیگر هستند. پاتریشن اداری می‌تواند به بهترین نحو هر بخش را از یکدیگر جدا کند و باعث نظم‌دهی به محیط اداری شود. همچنین پارتیشن‌های اداری در ایجاد تعامل سازنده میان افراد حاضر در یک محیط کارساز هستند.

پارتیشن اداری شیشه‌ای با قاب آلومینیومی یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها برای هر کسی که به دنبال طراحی یک فضای مدرن و زیبا برای زندگی یا کار کردن است. سه دلیل عمده برای سرمایه گذاری در پارتیشن شیشه‌ای با قاب آلومینیومی عبارتند از:

قاب آلومینیومی در پارتیشن های شیشه ای

تنوع در پارتیشن اداری

شما می‌توانید از پارتیشن آلومینیومی در فضاهای خارجی ساختمان استفاده کنید تا بتوانید نور فراوانی را در فضای داخلی خود داشته باشید. همچنین می‌توانید از پارتیشن آلومینیومی در دفتر کار خود استفاده کنید تا یک فضای خصوصی و آرام (مثلا برای اتاق‌های جلسه یا ادارات) ایجاد کنید. در حالی که می‌توانید جلوه بصری یک فضای باز را حفظ کنید. همچنین پارتیشن‌های اداری با قاب آلومینیومی در طرح‌های متنوع وجود دارد. پارتیشن‌ها با قاب‌های آلومینیومی قادر به تلفیق چند متریال با یکدیگر هستند. به طور مثال تلفیق شیشه و چوب در یک محیط بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

شما همچنین می‌توانید از آنها در خانه استفاده کنید تا به یک منطقه باز سرگرم کننده در منزل، امکان توسعه تا حد امکان را بدهید. اگر شما یک طراحی دکوراسیون اداری خاص مدنظر دارید، حتی می‌توانید بر روی آنها از رنگ‌های سفارشی برای افزایش زیبایی‌های آن استفاده کنید.

پارتیشن های شیشه ای با قاب آلومینیومی

ایمنی و امنیت

با پیروی از تمامی مقررات و قوانین، پارتیشن‌های شیشه‌ای با قاب آلومینیومی ما به اندازه هر گونه دیوار دیگری که می‌توانید بر روی آن سرمایه گذاری کنید، ایمن هستند. اگر شیشه‌های ضخیم به کار رفته در این نوع پارتیشن اداری شکسته شوند، پخش نخواهند شد و در صورت ایجاد ترک‌هایی بر روی آنها به سادگی قابل تعمیر یا جایگزینی هستند. تحقیقات در زمینه امنیت در محیط‌های کار به نتایج جالبی رسیده است. بعضی از پارتیشن‌ها در حوادث غیر مترقبه مانند آتش سوزی از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری می‌کند. به همین دلیل افزایش خسارات ناشی از آتش سوزی در بسیاری از موارد که پارتیشن‌ داشته اند بسیار ناچیزتر بوده است.

به عنوان یک مزیت اضافه، پارتیشن‌های شیشه‌ای در جلوگیری از نفوذ صدا موثر هستند، به این معنی که شما می‌توانید جلسات یا مکالمات خصوصی را درون فضاهای ایجاد شده توسط آنها بدون هر گونه مزاحمت یا نگرانی از استراق سمع برگزار کنید.

سبکی زیبا در دکوراسیون اداری

طرح‌های مدرن و شیکی از آنها در حال حاضر، جایی که باز بودن فضا بسیار ارزشمند است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای افرادی که می‌خواهند یک فضای زرق و برق دار طراحی کنند، شیشه بهترین و کارآمدترین راه برای دستیابی به این هدف است. همانطور که قبلا ذکر شد، می‌توان آنها را رنگ کرد تا رنگی روشن و درخشان را در فضا ایجاد کنند. همچنین، شرکت‌ها ممکن است بخواهند آرم شرکت خود را بر روی شیشه به کار رفته به عنوان پارتیشن اضافه کنند. به همین منظور یک منطقه پذیرش شیک برای مهمانان و شرکای تجاری خود ایجاد کنند. در این بین قاب‌های آلومینیومی، یک تضاد مدرن و پاکیزه را با شیشه ایجاد می‌کنند. زیرا که قدرت کافی را ارائه می‌دهند، به این معنی است که سرمایه گذاری شما می‌تواند سال‌ها یا دهه‌ها به کارکرد خود ادامه دهد.

پارتیشن اداری شیشه‌ای با قاب آلومینیومی یکی از محصولات مورد نیاز ما با توجه به دلایل فوق الذکر است. همانند سایر محصولات، ما یک سرویس جامع در تمامی مراحل خرید، نصب و بهره برداری ارائه می‌دهیم. در همین راستا با مشتریان خود ارتباط نزدیکی برقرار می‌کنیم تا مطمئن شویم که در هر مرحله از این پروژه رضایت کامل را دارند.

سخن آخر

نصب و طراحی پارتیشن نیاز به تجربه و تخصص لازم در این حیطه است. علاوه بر این هر محیط نیاز مبرم به بازبینی یک طراح دکوراسیون داخلی دارد تا مرحله اعلام نیاز به خوبی شکل بگیرد. محیط اداری بسته به نوع کسب و کار متشکل از بخش‌های مختلف با تعداد افراد متناسب با آن محیط است. مهم است به عنوان یک کارفرما و مدیر، بهترین فضا را برای هر فرد به وجود آورید. در این صورت است که رضایت کارکنان شما از محیط کارشان تامین می‌شود. برای به دست آوردن اهداف کاریتان باید ریسک تغییر و مدرن شدن را داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و یا درخواست مشاوره در زمینه دکوراسیون اداری، همین امروز با ما تماس بگیرید.