بهبود کارایی کارکنان برای رشد یک کسب و کار موفقیت آمیز ضروری است. شکل طراحی دکوراسیون اداری می تواند یک کسب و کار را توسعه دهد یا موجب شکست آن شود. در واقع دکوراسیون اداری بر چگونگی تاثیر محیط بر کارایی تاثیر می گذارد؛ و طبیعتا کیفیت و حجم کار بیشتر، باعث موفقیت و کسب درآمد بیشتر خواهد شد!

۴ مورد از دلایل افزایش بهره وری کارکنان با پارتیشن اداری

سیستم های پارتیشن بندی دفاتر اداری، از جمله پارتیشن اداری و یا پارتیشن های شیشه ای، یک روش انعطاف پذیر و مقرون به صرفه برای افزایش تمرکز و بهره وری کارکنان هستند. در این مطلب وبسایت مکعب گروپ می خواهیم درباره دلایلی که پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود، صحبت کنیم.

پارتیشن های اداری باعث حفظ حریم خصوصی می شوند

چند سال پیش، دفاتر طراحی شده به شکل باز یک روند طراحی محبوب بودند. شرکت ها تصور می کردند که یک دفتر باز، هزینه ها را کاهش می دهد، ارتباطات کارکنان را افزایش می دهد و فضایی خلاق تر فراهم می کند. اما واقعیت این است که این امر در اغلب موارد درست نیست. افزایش سطح سر و صدا موجب منحرف شدن ذهن کارکنان و احساس استرس بیشتر در آنها می شود.

اما پارتیشن اداری شیشه ای که در مقابل سر و صدا عایق هستند، در حالی که احساس قرار داشتن در یک فضای باز را تداعی می کنند، آرامش و حریم خصوص کاربران را نیز حفظ می نمایند. فراموش نکنید که پارتیشن ها بسیار انعطاف پذیر و مقرون به صرفه هستند؛ و کسانی که نیاز به یک دفتر خصوصی دارند می توانند با استفاده از پارتیشن های اداری برای ایجاد این فضا اقدام نمایند. همچنین پارتیشن های شیشه ای برای حفظ یکنواختی یک طرح باز ایده آلا هستند.

پارتیشن های اداری دسترسی به نور طبیعی را بهبود می بخشند

یک مطالعه نشان داد که یک نیروی کار با قرار گرفتن در معرض نور طبیعی، به میزان متوسط ۴۶ دقیقه در طول روز، عملکرد کاری بهتری با افزایش ۱۶٪ راندمان را نشان می دهد. پارتیشن بندی شیشه ای بدون اینکه دسترسی به نور طبیعی محدود شود، یک دفتر خصوصی ایجاد می کند. پارتیشن شیشه ای می تواند حفظ حریم خصوصی را با استفاده از طرح های مختلف روی شیشه حتی بیشتر کند. در این زمینه باید دقت شود که اگر یک فضای زیبا در فضای باز وجود داشته باشد، اطمینان حاصل شود که همه افراد به ان دسترسی دارند.

جریان هوا را افزایش می دهد

دمای محیط اداری به راحتی بر میزان بهره وری کارکنان شما اثر می گذارد. اگر محیط بیش از حد سرد باشند، ممکن است اذیت کننده باشد؛ و اگر بیش از حد گرم باشند، می توانند راندمان کاری را به شدت کاهش دهد. معمولا دمای ایده آل بین ۲۱ تا ۲۳ درجه سانتیگراد است و برای حفظ این درجه مطلوب، وجود جریان هوا ضروری است. پارتیشن های اداری، به خصوص دیوارهای کشویی، مناسب برای دفاتری هستند که نیاز به افزایش جریان هوا دارند. در این حالت می توانید درها را بسته نگه دارید تا گرما را در زمستان حفظ کنید و درهای خود را برای بهبود جریان هوا در تابستان باز کنید. کیفیت هوا نیز می تواند بر توانایی ما در تمرکز و تفکر بهتر تأثیر بگذارد. تخمین زده می شود که کارفرمایان در ایلات متحده، سالانه ۱۵ میلیارد دلار را به دلیل مشکلات ناکارآمدی محیط کار، هزینه می کنند!

ایجاد خلاقیت با فضاهای تولیدی

پارتیشن های اداری شرکت ها را قادر می سازد که محیطی خلاق داشته باشند. از دفاتر اصلی، اتاق های مذاکره، اتاق های شلوغ و غیره، پارتیشن های اداری، دفاتر را برای داشتن یک نیروی شغلی خلاق آماده می کنند!

پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود. در طراحی دکوراسیون اداری پارتیشن بندی می تواند راحتی نیروی کار شما را افزایش دهد و در نهایت با ایجاد محیط کار مناسب بهره وری را افزایش دهند. اگر می خواهید بهره وری کارکنان خود را با پارتیشن های شیشه ای و قابل جدا شدن بهبود ببخشید با متخصصان مکعب گروپ تماس بگیرید.