میزهای اداری همه کاره می‌تواند فضای کاری شما را متحول کند. میز اداری همواره یکی از مهمترین قطعات مبلمان در محیط دفتر سنتی بوده است. امروزه هم هنوز یکی از مهم‌ترین عناصر در محل کار شماست. با این حال، مفهوم آنچه که در واقع میز اداری است، به سرعت در حال تغییر است. به همین دلیل بسیاری از میزهای اداری با طراحی جدید و انعطاف‌پذیر سازگاری بیشتری با دکوراسیون اداری دفتر کار دارند. امروز می‌خواهیم ۴ میز اداری همه کاره را به شما معرفی کنیم که بسته به نیاز و خواسته‌های منحصر به فرد کارکنان دفتر کار شما، می‌توانند به ارائه سرویس بپردازند. البته ممکن است تمام این میزها را در بازار پیدا نکنید؛ اما اگر به دنبال افزایش بهره‌وری کارکنان خود باشید. اگر بخواهید فضای دکوراسیون اداری دفتر خود را بهبود دهید، بررسی این ۵ میز اداری همه کاره می‌تواند ایده‌های خوبی در اختیار شما بگذارد.

۴ میز اداری همه کاره برای داشتن یک دفتر کار انعطاف پذیر

میز های اداری ایستاده

مطالعات علمی اخیر نشان می‌دهد که خطرات نشستن طولانی مدت بیشتر از حد تصور است. اکثر مدیران اداری در حال حاضر در فضای اداری خود ایستگاه‌هایی برای کار به صورت ایستاده فراهم می‌کنند. این شکل از میز اداری همه کاره و نوآورانه، معمولا قابل تنظیم است. همچنین فرد می‌تواند در حین کار روی صندلی بنشیند یا به صورت ایستاده به انجام کار بپردازد. البته برخی از گزینه‌های میز اداری ایستاده به اندازه ثابتی ساخته شده‌اند. در حالی که مدل‌های دیگر آن دارای مکانیزمی هستند که اجازه می‌دهد ارتفاع آنها به راحتی تنظیم شود. میزهای ایستاده نیاز به هزینه بیشتر دارند؛ زیرا آنها معمولا از میزهای ثابت و معمولی گران‌تر هستند. پس قبل از هر اقدامی به بودجه خود توجه کنید.

میز های اداری متحرک

مدل دیگر میز اداری همه کاره میزهای متحرک است. میزهای متحرک می‌توانند به محیط کار مشترک و انفرادی تبدیل شوند. این میزها معمولا سبک وزن هستند؛ و می‌توانند به راحتی به بخش‌های مختلف دفتر کار منتقل شوند. این مدل میزها یک نمونه عالی از تفکر نوآورانه است؛ که اجازه می دهد تا سیالیت در فضای اداری بیشتر احساس شود. این میزها همچنین اجازه می‌دهد تا تیم‌هایی که جلسات زیادی برگزار می‌کنند؛ تا هر زمان که بخواهند کار کنند.

مبدل میز ثابت به ایستاده

این مبدل اساسا یک باکس پلکانی با کیفیت مناسب است؛ که با قرار گرفتن روی میزهای ثابت معمولی، شرایط یک میز ایستاده را برای شما فراهم می‌کند. این مبدل می‌تواند با هزینه‌ای بسیار اندک و کمتر از میزهای ایستاده قابل تنظیم، تا حدود زیادی همان امکانات را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر از نظر بودجه محدود هستید؛ ممکن است بتوانید با طراحی چنین باکسی کارمندان خود را خوشحال کرده و بهره‌وری انها را نیز بالا ببرید.

میز شیب دار دیواری

این میز اداری همه کاره می‌تواند فضایی مینیمالیستی، متحرک و شیک را برای شما فراهم کند. این میزها در دفاتر اداری کوچک که محدودیت فضا وجود دارد؛ به خوبی می‌توانند در حداقل فضا، بیشترین امکانات را برای شما فراهم کنند. البته فراموش نکنید این میز اداری همه کاره برای حمایت نیازمند یک دیوار هستند. پس باید اطمینان حاصل کنید که در دفتر کار خود به اندازه کافی دیوار دارید. همچنین این میزها می‌توانند با افزودن ویژگی‌های ساده، قابلیت تنظیم ارتفاع نیز داشته باشند.

امیدواریم از دیدن و خواندن درباره این ایده‌های خلاقانه برای داشتن یک میز اداری همه کاره لذت برده باشید. این ایده‌ها کمک می‌کند دکوراسیون اداری شما با توان بیشتری در خدمت بهبود بهره‌وری کارکنان و رضایت آنها باشد.