معمولا اتاق کار شما در خانه فضایی دلنشین و قابلیت تزئین بالایی دارد. اما در دفاتر اداری داشتن دکوراسیون شیک کمی مشکل‌تر است. چراکه گزینه‌های شما مقداری محدودتر است، اما شما هنوز هم می‌توانید فضای کاری خود را یک مکان شیک و دلنشین برای افزایش احساس خوب، خلاقیت و بهره‌وری تبدیل کنید.

چند پیشنهاد برای داشتن دکوراسیون شیک در دفتر کار

در این مقاله ما ۱۵ عنصر زیبا، عملی و کاربردی دکوراسیون اداری شیک برای فضای اداری را به شما معرفی می‌کنیم. این تزئینات می‌تواند در بهبود دیدگاه بصری دفتر کار شما بسیار موثر باشد.

آباژور رو میزی با نور ملایم

نور سفید رنگ فلورسنت که در بسیاری از دفاتر یافت می‌شود، می‌تواند به چشم  شما آسیب برساند؛ و گاهی اوقات به نظر می‌رسد به معنای واقعی کلمه، انرژی را از شما بگیرد. برای بهبود این وضعیت پیشنهاد ما قرار دادن یک آباژور بر روی میز اداری است. نور آباژورها معمولا گرم و دلنشین هستند.

یک جعبه نور سرگرم کننده

جعبه نور می‌تواند مرکزی برای ایجاد سرگرمی، نوشتن جملات انگیزشی و… باشد. این جعبه‌ها فضایی صمیمی و خاص به دفاتر اداری می‌دهد؛ و کمک می‌کند ارتباطات غیررسمی بین افراد سازمان شکل بهتری بگیرد.

شلف‌های نگهدارنده کتاب

شلف‌های نگهدارنده کتاب فضایی برای نگهداری چند کتاب محدود است. این فضا می‌تواند متعلق به کتاب‌ها و مجلات اصلی حوزه کاری شما باشد. این دکوراسیون شیک فضایی خاص، روشن‌فکرانه و علاقمند به مطالعه را به ذهن متبادر می‌کند.

صندلی‌های نمادین

همه به یک مکان خوب برای فکر کردن نیاز دارند، درست است؟ فضایی که به ایجاد ایده‌های خلاقانه و راه‌حل‌های درست، منجر شود. یک صندلی خاص و نمادین می‌تواند علاوه بر ایجاد دکوراسیون شیک برای دفتر کار شما، فضایی خاص برای رسیدن به این هدف باشد.

قاب عکس یا نقاشی برای دیوارها

ما معتقدیم هر اتاق اداری بدون توجه به هدف و نوع فعالیت آن اتاق، باید دارای حداقل یک اثر هنری باشد. فضای یک دفتر اداری معمولا توسط مبلمان و قطعات بی‌روح تحت سلطه قرار می‌گیرد؛ اما یک نقاشی رنگارنگ که اثری هنری است می تواند در تلطیف این فضا بسیار موثر باشد.

صندلی‌های اداری مبله

منظورمان دقیقا صندلی‌های اداری کلاسیکی است که با پارچه به صورت مبله عرضه می‌شود. این صندلی‌ها کمک می‌کند فضای اداری شما از حالت خشک و بی‌روح خارج شود؛ و دکوراسیون شیک و زیبایی برای دفتر کار شما خواهد بود. این صندلی‌ها بخصوص با توجه به موضوع فعالیت شما، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

تخته‌ای برای اعلانات و گفتگو

کافی است تخته‌ای را که قابلیت پین کردن کاغذ و سایر اعلانات را دارد، در دفتر کار خود نصب کنید. این تخته‌ها محیطی مناسب برای ایجاد گفتگو و برقراری ارتباط است. همچنین این تخته‌ها فضایی دلنشین و صمیمی میان کاربران ایجاد می‌کنند.

اسپیکر بلوتوث بیسیم

اگر دوست دارید هنگام کار طنین موسیقی در دفتر کار شما شنیده شود؛ هیچ چیز بهتر از یک اسپیکر بلوتوث بیسیم پاسخگوی نیاز شما نیست. این اسپیکرها در هر مکانی می‌توانند قرار بگیرند و دسترسی به آن برای پخش موسیقی از روی سایر ابزارهای دیجیتالی ساده است. در نتیجه می‌تواند روشی خوب برای اشتراک موسیقی‌های مورد علاقه باشد.

گل و گیاه

ما مجبور نیستیم به شما مزایای حفظ گیاهان در خانه را بگوئیم؛ اما نباید آنها را در دفتر خود نیز نادیده بگیرید. فقط نگاه کردن به آنها می‌تواند به شما کمک کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید؛ و مراقبت از آنها تنها هفته ای یکبار وقت کمی را از شما می‌گیرد.