اگر قصد خرید مبلمان برای شرکت خود دارید عجله نکنید. شما باید خیلی از جوانب را در نظر بگیرید تا به بهترین انتخاب و خرید خود برسید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم برخی از مزیت‌های خرید مبلمان اداری چرم را به شما بگوییم. شاید نظرتان در رابطه با خرید اجناس دیگر تغییر کند. اما بدون شک به اطلاعات شما افزوده می‌شود و بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید. مبلمان چرمی هم مانند دیگر اجناس دارای درجه‌بندی کیفی است. اگر می‌خواهید یک جنس مرغوب داشته باشید، خرید خود را از مراکز معتبر فروش مبلمان اداری انجام دهید. با این کار از تضمین کیفیت جنس خریداری شده خود اطمینان حاصل خواهید کرد. اما جنس چرم در بازار در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود. شما با توجه به نیاز و بودجه خود باید آن را انتخاب کنید. اما طبیعی است که چرم طبیعی دارای درجه مرغوبیت بیشتری نسبت به مدل مصنوعی آن است.

اما در نظر داشته باشید که هزینه بیشتری را باید در نظر بگیرید. البته امروزه در ساخت چرم‌های مصنوعی نیز دقت بیشتری شده تا از لحاظ کیفیت و زیبایی بسیار شبیه به چرم طبیعی باشد. با خرید مبلمان با چرم مصنوعی در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید. زیبایی مبلمان در فضاهای اداری به راحتی به چشم می‌آیند. پس برای انتخاب رنگ و طرح مناسب باید به دکوراسیون اداری فعلی فضای کاری خود نگاهی بیندازید. سپس بر اساس آن المان‌ها انتخاب صحیح‌تر و مقرون به صرفه‌تری داشته باشید. چرم قابلیت ست شدن با بسیاری از وسایل را دارند. معمولا پایه‌ها و دسته‎‌های مبلمان چرمی از جنس چوب است. برای رنگ چوب این مبلمان هم قدرت انتخاب و نظر دادن دارید. حتی اگر از رنگ خاصی از چرم این مبلمان خوشتان آمده می‌توانید برای ست کردن از رنگ چوب آن کمک بگیرید.

مزیت‌های خرید مبلمان اداری چرم

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در شرکت‌ها مهم تلقی شده، نظافت مبلمان است. پارچه‌های متنوعی برای تولید مبلمان اداری وجود دارند اما قبل از خرید باید توجه کنیم که در صورت کثیف شدن آیا این مبلمان به راحتی تمیز می‌شوند یا خیر؟ در این مواقع، فروشنده به شما خرید مبلمان اداری با جنس چرم را پیشنهاد می‌کند. درست است که تا حدودی قیمت آن نسبت به دیگر مدل‌ها گران‌قیمت‌تر است اما به مزیت‌هایش می‌ارزد. تمیز کردن مبلمان چرمی به راحتی انجام می‌شود. از دیگر مزیت‌های مبلمان اداری چرم، شکل و ظاهر زیبای آن است که می‌تواند دکوراسیونی شیک برای دفتر کار ما بسازد. راحتی مبلمان شاید از ظاهر آن نیز مهم‌تر باشد. مبلمان چرمی به دلیل جنس قابل انعطاف‌پذیری که دارند به راحتی فیت بدن در هنگام نشستن می‌شوند. حتی در طولانی مدت نیز شما را دچار خستگی نمی‌کند. به همین دلیل این مبلمان برای اتاق جلسه مناسب است.

نگهداری از این مبلمان در فضای اداری

همان‌طور که گفتیم این مبلمان کمی گران‌تر از دیگر جنس‌های مبلمان هستند اما در عوض مزیت‌های زیادی دارند که جای شک و تردید برای خرید آن نمی‌گذارند. پس باید در قبال خریدی که انجام می‌دهید نحوه نگهداری از آن را هم بدانید. برای تمیز کردن مبلمان اداری چرم باید از یک پارچه نرم از جنس نخی یا یک حوله استفاده کنید. نظافت هفتگی مبلمان چرمی، طول عمر زیبایی آن را افزایش می‌دهد. در صورتی که قسمتی از مبل نیاز به نظافت بیشتر داشت، می‌توانید با یک دستمال نم‌دار روی آن را تمیز کنید. اما دقت کنید که رطوبت روی مبل را با یک حوله خشک برطرف کنید تا هیچگونه نم روی سطح باقی نماند. مبلمان اداری چرم را در معرض نور خورشید قرار ندهید. نور مستقیم خورشید می‌تواند به جنس چرمی آن آسیب برساند. البته رنگ مبلمان در نحوه نگهداری آن نیز بسیار تاثیر دارد. برای مثال مبلمان اداری چرمی با رنگ سفید بسیار حساس‌تر هستند. مبلمان چرمی خود را از حرارت شومینه، شوفاژ و… دور کنید. حرارت باعث ایجاد ترک‌هایی بر روی مبل می‌شود که می‌تواند ظاهر آن را مخدوش کند.

مبلمان اداری چرم و سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی اداری

ممکن است شما هم برای تصور کردن یک محیط اداری کلاسیک، مبلمان چرم به ذهنتان متبادر شود. چرم یکی از متریال‌هایی است که سال‌های زیادی در دکوراسیون اداری حضور پررنگی دارد. شاید یکی از دلایل آن دوام و پایداری این متریال در استفاده هر روزه آن است. یکی دیگر از دلایل پرکاربرد بودن مبلمان اداری چرم، هماهنگ بودن آن با بیشتر سبک‌های دکوراسیون داخلی فضای کار است.

اما در دسته بندی سبک‌های کلاسیک متریال چرم از تطابق بیشتری برخوردار است. به طوری که مشاغلی که نیازمند محیطی اداری جدی‌تر است، بهتر است از مبلمان اداری چرم بهره ببرد. امروزه انواع چرم‌های مصنوعی وارد بازار شده‌اند که دوام این متریال را به چندین برابر افزایش داده است. علاوه بر این در طیف رنگی گسترده‌ای قابل تهیه است، همین مزیت بر محبوب‌تر شدن چرم می‌افزاید. حتی انواع رنگ‌های مبلمان چرم این ویژگی را به وجود آورده است که با سبک مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری قابل انطباق باشد. از دیگر ویژگی این دسته از مبلمان اداری چرم قیمت مقرون به صرفه آن می‌باشد.

برای انتخاب و خرید مبلمان اداری می‌توانید به بخش‌های دیگر ساید مراجعه کنید. گروه طراحی داخلی اداری مکعب با داشتن گروه مجربی از مشاوران آماده پاسخگویی در بخش خرید مبلمان اداری می‌باشد.