خرید هر نوع وسیله‌ای در محل کار به این موضوع بستگی دارد که نوع کاربرد آن برای شما چگونه باید باشد. در واقع شما باید بهترین انتخاب را داشته باشید تا از آن به نحو احسن استفاده کنید. برای خرید میز اداری لازم است به نکاتی توجه کنید که ما در این مقاله برای شما توضیحاتی داریم.

بهتر است در مرحله اول بررسی کنید که هدف شما از خرید این میز چیست؟ آیا نیاز به کشو و قفسه دارد؟ یا تنها به میزی نیاز دارید که مانیتور و کیبورد بر روی آن قرار بگیرد تا فضای زیادی را اشغال نکند. شما باید یک انتخاب و خرید هوشمندانه داشته باشید. تا از هزینه‌ای که کردید بهترین استفاده را داشته باشید. اما برای این کار باید بودجه خود را مشخص کنید. سپس آن را با مشاوران طراحی دکوراسیون اداری در میان بگذارید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

برای خرید میز اداری باید توجه کنید که چند نفر قرار است پشت آن قرار بگیرند و به کار بپردازند. برخی از میزهای کارمندی است که به صورت میز گروهی ساخته می‌شود. در واقع در یک یا دو سمت آن امکان قرارگیری افراد را به وجود می‌آورند. برای این موضوع باید جای مناسبی هم برای قرار دادن میز در نظر بگیرید تا مزاحمتی برای کارمندان ایجاد نشود. همچنین برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشند. برای این کار باید تقسیم فضا را در نظر بگیرید تا استفاده بهینه‌تری از آن داشته باشید.

 

خرید میز کارمندی بر اساس نوع کسب و کار شما

تمامی وسایل برای محیط کاری باید بر اساس تناسب معین انتخاب شود، در مرحله اول باید شما نیازسنجی کنید. برای مثال اگر مصرف کاغذ در اتاق شما زیاد باشد، احتمالا باید کشوهایی برای قرار دادن پوشه‌ها و بایگانی کردن اطلاعات نیاز داشته باشید. یا حتی المقدور بر روی میز کارمندی، قسمتی را برای قرار دادن آن‌ها بگذارید.

برای خرید میز کارمندی باید متراژ کلی را در نظر بگیرید. ابعاد میز را به گونه‌ای انتخاب کنید که فضای اضافی در اتاق شما را اشغال نکند. شاید لازم نباشد برای تمامی اتاق‌های شرکت میزهای بزرگ سفارش دهید. مسلما میزهای بزرگ در اتاق‌هایی با ابعاد کوچک، رفت و آمد را برای شما و مشتریان سخت خواهد کرد. همچنین بیش از حد کوچک بودن میز، کارمندتان را برای قرار دادن وسایلش کلافه می‌کند. فکرش را بکنید بارها در طول روز وسایلش از روی میز به دلیل کمبود فضا بر روی زمین بریزد.

میزهای کارمندی در جنس‌های متفاوت تهیه و تولید می‌شود. این شما هستید که تشخیص می‌دهید کدام نوع میز برای دفتر کارتان مناسب است. برخی از انوع آن از جنس شیشه، چوب و فلز هستند. البته هر کدام از این متریال‌ها انواع مختلفی دارند تا با سلیقه و دکوراسیون شما هماهنگ شود.

 

ظاهر میز کارمندی چقدر برای شما اهمیت دارد؟

ظاهر میز کارمندی هم به اندازه کیفیت و کاربرد آن می‌تواند مهم باشد. میز کارمندی باید زیبایی ظاهری قابل قبولی داشته باشد. خرید میز کارمندی مناسب بر روی روحیه کاری کارمندان هم تاثیر می‌گذارد. قرار گرفتن پشت میزی که کارمند احساس خوبی داشته باشد انگیزه کاری برای او را بیشتر هم می‌کند. پس برای خرید میز کارمندی لازم است حتی با روحیات کارمند خود آشنا شوید و متوجه بار روانی اجسام نیز باشید.

البته این تمام ماجرا نیست، ظاهر فضای کاری شما در ذهن مشتری نیز تاثیر مستقیم می‌گذارد. در صورتی که فضای کاری شما به گونه‌ای است که مشتریان به دفتر کار شما رجوع می‌کنند پس به ظاهر شرکت هم باید اهمیت دهید. البته امروزه این موضوع برای مدیران شرکت‌ها کاملا روشن و واضح است. همچنین هماهنگی مدل و رنگ میز برای دفتر شما مهم است. شما می‌توانید آن را بر اساس لوگو و رنگ سازمانی خود انتخاب کنید. در خرید میز کارمندی هماهنگی میان رنگ وسایل بر جذابیت محیط می‌افزاید.