میزهای اداری فلزی با طول عمر بالا

وقتی صحبت از مبلمان و میزهای اداری می‌شود ، شما اساساً دو انتخاب اصلی در پیش رو دارید: مدل‌های قاب چوبی یا فلزی. مطمئناً انواع جنس‌هایی دیگری چون پلاستیک و سایر مواد کامپوزیتی هم در بازار وجود دارد ، اما اکثر قریب به اتفاق صندلی و میزهای اداری با استفاده از یک قاب چوبی یا استیل ساخته می‌شوند. از این رو پیش از تصمیم گیری در مورد انتخاب جنس و متریال مبلمان اداری خود بهتر است از تمامی جهات مزایا و معایب متریال مختلف را بسنجید تا مجبور به صرف هزینه های اضافی برای تعویض لوازم خود نباشید. شکی نیست که میز اداری فلزی طول عمر بالاتری دارند و از این جهت به یکی از پرطرفدارترین انواع ملزومات اداری تبدیل شده‌اند. در این مقاله از مجله مکعب بدانید دلیل محبوبیت میزهای فلزی چیست.

 

چرا مبلمان فلزی و یا استیل

مبلمان استیل در حالت کلی گزینه‌ای جذاب، ایمن و سازگار با محیط زیست است. فولاد یکی از کم واکنش‌ترین فلزات در طبیعت محسوب می‌شود که به دلیل خوردگی کمتر و مقاومت بالا در برابر فرورفتگی نسبت به آلومینیوم یا کروم در کنار چوب به یکی از موارد اصلی ساخت مبلمان اداری تبدیل شده است. دلایل  زیر به شما می‌گوید که چرا مبلمان و میزهای فلزی نسبت به سایر گزینه‌ها انتخاب بهتری است.

دوام و پایداری

مبلمان استیل عمدتاً با تکنیک‌های جوشکاری نقطه‌ای و جوشکاری آرگون ساخته می‌شوند و تمام قطعات محکم به یکدیگر متصل شده و به یک قسمت جدا نشدنی تبدیل می‌شوند . این کار باعث می‌شود مبلمان استیل بسیار مقاوم و بادوام باشد و به سختی تغییر شکل دهد. به‌ ندرت پیش می‌آید که مبلمان استیل به تعمیر و نگهداری نیاز پیدا کند البته به شرطی که ضخامت ورق‌های فولادی به کار رفته در آن مطابق با استاندارد باشد. اگر میز‌های فلزی از ورق‌های استیل خیلی نازک ساخته شده باشند ، در هنگام مونتاژ و هنگام استفاده از آن بی شک دچار مشکل خواهند شد. از این رو بهتر است در هنگام خرید از ضخامت متریال استفاده شده در ساخت آن مطمئن شوید.

 

ایمنی

مبلمان استیل دارای عملکردی ضد آتش و ضد آب هستند  که آن را به محصولی بسیار ایمن تبدیل می‌کند. ما معمولاً در هنگام خرید مبلمان اداری اتفاقات غیرمنتظره را در نظر نمی‌گیریم اما در هر صورت اگر اتفاق غیر منتظره ای هم رخ دهد ، مبلمان استیل می‌تواند به ما کمک کند تا ضرر و زیان  خود را به حداقل برسانیم.

استفاده بهتر از فضا

از آنجا که ورق های فولادی نازک‌تر از سایر مواد هستند ، مبلمان فلزی که از ورق استیل ساخته شده‌اند جای کمتری اشغال می‌کنند و از مزایای قابل توجهی در صرفه جویی در فضای داخلی برخوردار هستند. از آنجایی که امروزه اجاره برخی از ساختمان‌های اداری در کلان‌شهرها به طور فزاینده‌ای در حال گران شدن است ، فضای ذخیره شده با استفاده از مبلمان استیل بسیار ارزشمند تلقی می‌شود. به همین دلیل مبلمان استیل در بسیاری از کشورها نسبت به قبل محبوب‌تر شده است.

سلامتی

مبلمان استیل گزینه دوستدار سلامت محسوب می‌شود چرا که در تمامی پروسه تولید مبلمان استیل ، تمام مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها فقط ورق های فولادی هستند که نیازی به پردازش با چسب یا سایر مواد شیمیایی ندارد. از این رو هیچ‌گونه مواد شیمیایی وارد فضای کاری شما نمی‌کند. همچنین  فولاد در برابر باکتری‌ها ، آفات و سایر بیمارهای مسری مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد.

سازگار با محیط زیست

مبلمان استیل سازگار با محیط زیست است و از آنجایی که بسیاری از افراد حتی اگر لوازمشان سالم هم باشد بیشتر از ۵ سال از یک مبلمان یا میز استفاده نمی‌کنند از این رو گزینه مناسبی برای خرید لوازم به حساب می‌آیند. اگر همه ما از مبلمان فلزی استفاده کنیم ، حداقل پس از تعویض آن‌ها تبدیل به زباله نخواهند شد و می‌توانند بازیافت شوند و در جایی دیگر به کار گرفته شوند. فولاد یکی از قابل بازیافت‌ترین مواد در سراسر جهان است.

تمیز کردن و نگهداری آسان

تمیز کردن مبلمان استیل کاملاً آسان است و در صورت استفاده صحیح ، نیازی به انجام کارهای تعمیر و نگهداری ندارند. عملاً می‌توانید برای پاک کردن میزهای اداری فلزی از هر نوع پاک‌کننده استفاده کنید و آن‌ها را به صورت روزانه پاک کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن‌ها باشید.

 

مدرن و شیک

مبلمان استیل و میزهای اداری فلزی مدرن و مد روز هستند. آن‌ها نه تنها می‌توانند در رنگ‌های مختلف و متناسب با محیط‌های مختلف ساخته شوند ، بلکه می‌توانند فضای تجاری هماهنگ و چندگانه‌ای با عناصر مختلف ایجاد کنند.

ظرفیت تحمل قوی

مبلمان و میز اداری فلزی ظرفیت تحمل بیشتری نسبت به سایر متریال ها دارند و به آسانی نمی‌شکنند.

عمر زیاد  و تقریباً مادام‌العمر

عمر میزهای اداری فلزی به طور متوسط بین۱۰ تا ۲۰ سال تخمین زده شده است که در صورت استفاده صحیح و در یک محیط مناسب بیشتر هم می‌شود.

 

سخن پایانی:

طراحی یک فضای اداری و انتخاب مبلمان اداری مناسب کار چندان ساده‌ای نیست. مالکان فضاهای اداری و صاحبان کسب وکارهای مختلف باید بر اساس نوع نیاز و کاربری که دارند به سراغ انتخاب متریال مناسب بروند. در میان انواع متریال موجود در بازار جنس فلزی یا استیل به دلیل مقاومتی که دارند وضعیت به مراتب بهتری از لحاظ طول عمر نسبت به گزینه‌های مشابه دارند. اگر به دنبال خرید مبلمان اداری هستید که سال‌ها برای شما کار کند، گزینه پیشنهادی ما جنس‌های فلزی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در گروه مکعب تماس بگیرید تا به طور رایگان برای خرید مبلمان و میزهای اداری مناسب شما را راهنمایی کنند.