برای بسیاری از شرکت‌ها، ایده یک دکوراسیون اداری خالی و ساده دیگر کارساز نمی‌باشد. از آنجا که ثابت شده است که رابطه‌ای بین بهره وری و یک محیط کاری مثبت وجود دارد، کارمندان بیشتر به دنبال ایجاد فضای خلاق و تحریک کننده در دفاتر کار خود هستند.
در اینجا گروه مکعب، با تیم متخصص خود به شما کمک می کند تا دقیقا همین کار را انجام دهید. با استفاده از دانش روز دنیا، برای کمک به ایجاد خلاقیت در شرکت شما از طریق طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار شما امکان پذیر می‌شود.
ما ۵ نکته برجسته طراحی طراحی دکوراسیون اداری را برای ایجاد خلاقیت در شرکت و برای کارکنان شما را ذکر خواهیم کرد.

شرکت را با طراحی خود نمایش دهید

اولین نکته خلاقانه در طراحی دکوراسیون اداری این است که، از تعهدات شرکت خود برای طراحی دکوراسیون داخلی ایده بگیرید. استفاده از رنگ‌های سازمانی شرکت برای دیوارها، کفپوش یا لوازم جانبی در فضاها بسیار کاربردی است. حتی برای جلب توجه، قرار دادن نام تجاری شرکت بر روی دیوار، روش‌هایی عالی برای نشان دادن نگرش خلاقانه و منحصر به فرد شما است.

ایده کارکنان در طراحی دکوراسیون اداری

برای ایجاد یک فضا که همه از آن لذت ببرند، از کارکنان خود بپرسید چه ویژگی‌هایی را دوست دارند. ترجیح می‌دهند چه المان‌هایی در دفتر کار خود داشته باشند؟ این می‌تواند راهی عالی برای بدست آوردن ایده‌های نو باشد. همچنین تعامل و همدلی را میان خود و کارمندانتان افزایش می‌دهد.
در یک قدم فراتر کارمندان احساس مسئولیت و ارزش‌گذاری بیشتری نسبت به لوازم و محیط کاری خود پیدا می‌کنند. در مواقعی که نور خورشید وجود دارد زمان بیشتری را برای استراحت و لذت بردن از فضا اختصاص دهید. در حین آن جلساتی با همکاران و صحبت در خصوص پروژه‌های موجود در نظر بگیرید.

در نظر گرفتن طبیعت در طراحی دکوراسیون

یک نفس از هوای تازه می‌تواند همه چیز را برای یک ایده جدید در زندگی به وجود آورد. بنابراین ترکیب برخی از گیاهان و درختان در دفتر کار می‌تواند راهی عالی برای شروع یک تفکر تازه باشد. به عنوان یک ایده واقعا خلاق، گیاهان حلق آویز معلق یا حتی یک دیوار سفید را برای ارائه دیدگاه سبز و دوستدار محیط زیست در نظر بگیرید.
اگر محیط کارتان از نور طبیعی برخوردار است، از انواع گیاهان اداری بیشتری می‌توانید بهره ببرید. در غیر این صورت باز هم گیاهانی وجود دارد که در نور کم محیط اداری قابل نگهداری هستند.

ایجاد فضاهای کار جمعی در دکوراسیون اداری

بسیاری از شرکت‌ها به دنبال پیدا کردن روش‌هایی برای افزایش ارتباطات کارکنان و افزایش بازدهی کاری هستند . این امر از طریق تشویق همکاران به بحث و گفتگو در مورد ایده‌ها و پروژه‌ها به صورت آشکار در میان یکدیگر قابل اجرا است.
یکی از این روش‌ها، استفاده از فضاهای کار جمعی در دفاتر کار است. این امر می‌تواند اتاق‌های جلسه آرام و یا فضای باز آرام، یک میز اداری بزرگ که در آن کارمندان مجبورند صندلی‌ها را هر شش هفته برای افزایش ارتباط بین همکاران تغییر دهند. میز کارهای گروهی هم گزینه مناسبی برای ایجاد تعامل سازنده کاری به شمار می‌رود.
اما توجه داشته باشید که برای جلوگیری از هرج و مرج و شلوغی باید قوانینی را برای آن تعیین کنید. همچنین می‌توانید روزهایی در هفته را برای جلسات کاری اختصاص دهید. طی این جلسات ایده‌های کاری میان کارمندان به اشتراک گذاشته می‌شود. برای بازدهی بیشتر می‌توانید یک نفر را به عنوان نماینده انتخاب کنید تا فرآیند برگزاری جلسات و ایجاد موقعیتی برای تمام شرکت کنندگان را به وجود آورد.

فضاهای سرگرم کننده در طراحی داخلی اداری

مهم‌ترین مسئله این است که اگر بخواهید خلاقیت در شرکت خود را از طریق طراحی دکوراسیون اداری دفتر خود ایجاد کنید. نمی‌توانید این امکان را در فضایی خسته کننده به وجود آورید. به دنبال روشی برای افزایش عناصر سرگرم کننده در دفتر کار خود برای تشویق تفکر خلاقانه در کارکنان خود باشید.

به عنوان مثال طراحی دکوراسیون داخلی رنگارنگ و غیر عادی، ایجاد یک منطقه ورزشی و بازی اختصاصی برای کارکنان که بتوانند ساعاتی را در آنجا آرامش خود را بازیابند. دفاتر گوگل در سرتاسر جهان از لحاظ خلاقیت، نمونه‌هایی برتر از دکوراسیون اداری مدرن شناخته شده‌اند. به طوری که حتی از طراحی اتاق نشیمن و حتی دیوار سنگی آنها در داخل دفاتر کار می‌توانید لذت ببرید!

در گروه مکعب، ما به ارائه سرویس‌های طراحی دکوراسیون اداری دفاتر می‌پردازیم که به شما در رسیدن به یک محیط کار هیجان‌ انگیز برای شرکت شما کمک می‌کند. ما طیف وسیعی از طرح‌های دکوراسیون داخلی و  مبلمان اداری را ارائه می‌دهیم، خدمات خود را مطابق با نیازهای شما تقسیم بندی می‌کنیم. طوری که آیا شما به دنبال طرحی سرگرم کننده در دکوراسیون اداری هستید. یا همه چیز را خارج از مرکز می‌خواهید، ما به همراه تیم خود به شما کمک کنیم.

امروز برای دریافت اطلاعات بیشتر یا در مورد دریافت مشاوره و بازدید از محل با ا ارتباط برقرار کنید. همچنین برای دریافت ایده‌های نو و مدرن در طراحی دکوراسیون اداری دفترتان با ما تماس بگیرید.