گیمر‌ها بیشتر ساعات روزشان را پشت کنسول‌های بازی می‌گذرانند؛ دراینصورت اگر از صندلی‌های نامناسبی استفاده کنند، بعدازمدتی مشکلات زیادی مثل کمردرد، زانودرد و… را تجربه خواهند کرد. اگر گیمر هستید و بیشتر وقتتان را پای بازی‌های مختلف می‌گذرانید، سلامتی‌تان را فدای لذت بازی نکنید و با خرید یک نشیمنگاه گیمینگ مناسب و حرفه‌ای سلامت اندامتان را تضمین کنید. اما قبل از خرید این محصول، باید درباره آن و ویژگی‌های مختلفش اطلاعاتی به‌دست بیاورید تا مبادا محصولی بخرید که به‌کارتان نمی‌آید و طراحی نامناسبی نیز دارد. از موارد مهم برای راهنمای خرید صندلی گیمینگ:

  • راحتی
  • قابلیت تنظیم
  • جنس
  • قیمت
  • برند

راهنمای انتخاب صندلی گیمینگ مناسب

در ادامه نکته‌های مهمی در رابطه با راهنمای خرید صندلی گیمینگ مناسب بیان می‌کنیم که حتماً باید به آنها هنگام تهیه این محصول توجه داشته باشید:

راهنمای خرید صندلی گیمینگ

  • میزان راحتی

صندلی‌های مخصوص گیمینگ باید بیشترین میزان راحتی را برایتان به‌ارمغان بیاورند. این صندلی باید سایز‌های بسیار بزرگتری نسبت به انواع صندلی اداری یا معمولی داشته باشند تا هر کسی با هر شکل و فرم بدنی بتواند روی آنها بنشیند و به‌راحتی به بازی‌های مختلف مشغول شود.
در این مدل از نشیمنگاه‌ها باید از مواد نازکتری استفاده شود تا هنگامی که کاربر روی آنها می‌نشیند، احساس خنکی کند و گرما وی را اذیت نکند. معمولاً در پشت این ابزار نیز سوراخ‌های زنبوری‌شکلی را قرار می‌دهند تا کاربر هنگام تکیه بر تکیه‌گاه عرق نکند و هوای تازه در ناحیه پشتی صندلی همواره در جریان باشد؛ به‌همین‌منظور وقتی روی این وسیله می‌نشیند، به‌هیچ‌عنوان احساس گرما، تعریق و ناراحتی نخواهید داشت.
در نشیمنگاه‌های گیمینگ معمولاً از دسته‌های قابل‌تنظیم، تکیه‌گاه‌های قابل‌تنظیم، پشتی‌های مخصوص گردن و پد‌های حمایت‌کننده استفاده می‌شود. هر چه میزان قابلیت‌های این ابزار بیشتر باشند، حمایت بیشتری در حین نشستن از قسمت پا، کمر، گردن و سرتان خواهند داشت و در نتیجه احساس خستگی کمتری نیز خواهید کرد. در این صندلی‌ها باید از رویه‌های مناسب نیز استفاده شود که احساس گرمای زیادی در بدن فرد به‌وجود نیاورند و هنگام نشستن نیز موجب لیزخوردن وی نشوند.
این رویه‌ها باید مقاومت زیادی در برابر پارگی نیز داشته باشند و به‌مرور زمان در برابر عوامل آسیب‌زای مختلف از خود مقاومت نشان دهند. هرچه جنس رویه به‌کاررفته در نشیمنگاه این ابزار خنکتر باشد، بهتر است؛ چون باعث جذب رطوبت می‌شود و جلوی مشکلات مختلف را می‌گیرد. درضمن این رویه باید قابلیت تمیزکاری راحت نیز داشته باشد تا در صورت ایجاد آلودگی به‌راحتی بتوانید سطح آن را تمیزکاری کنید.

  • ظاهر مناسب

هر کسی بسته به‌نوع فعالیتش دوست دارد تا دکوراسیون محیط کارش را طراحی کند؛ از یک مدیر ساده گرفته که اقدام به طراحی دکوراسیون اداری‌اش با یک میز اداری مدرن و … می‌کند تا یک گیمر که می‌خواهد اتاق بازی‌اش جذابیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد؛ در واقع همه این افراد به‌دنبال زیباترکردن محیط کارشان هستند.
اگر گیمر هستید و می‌خواهید ظاهر اتاق کارتان را طراحی کنید، باید بدانید که یکی از مهمترین المان‌های تأثیرگذار در طراحی فضای اتاق صندلی شماست. صندلی باید ظاهری مدرن و امروزی داشته و از رنگ‌بندی مناسبی نیز برخوردار باشد تا جلوه و ظاهری متفاوت و امروزی به فضا ببخشد.
این روز‌ها برند‌های مختلف تولیدکننده نشیمنگاه گیمینگ انواع این صندلی‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌کنند؛ برای همین خوشبختانه شما می‌توانید یکی از آنها را بر اساس سلیقه و چیدمان اتاقتان بخرید و دکوراسیون آنجا را تکمیل کنید.
اگر اهل استریم‌کردن هستید و معمولاً بازی‌های ویدیوی‌تان را با دیگران در اینترنت به اشتراک می‌گذارد و همچنین تصویری از خودتان را در گوشه‌ای از این بازی‌ها قرار می‌دهید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً صندلی با ظاهر مناسب بخرید! چون بیننده‌ها معمولاً به دکوراسیون اتاق‌تان به خصوص شکل و ظاهر نشیمنگاه توجه می‌کنند و قاعدتاً در صورت داشتن نشیمنگاه مناسب، تأثیر مثبتی روی آنها خواهید گذاشت.

  • برند تولیدکننده

شما باید برند‌های مختلف تولیدکننده نشیمنگاه‌های گیمینگ را بشناسید و به‌سراغ بهترینشان بروید. وجود برند‌های مختلف تولیدکننده قطعاً انتخاب را برایتان کمی سخت خواهند کرد؛ اما پیشنهاد می‌دهیم زمان بگذارید و ویژگی‌های محصولات هر یک از این برند‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. شما حتی می‌توانید با سایر گیمر‌ها نیز مشورت داشته باشید تا متوجه شوید آنها از کدام برند رضایت بیشتری دارند.
برند‌هایی مثل دی‌ایکس‌ریزر، سکرت‌لب، لاجیتک یا کورسیر هم‌اکنون توانسته‌اند بازار را از آن خود کرده و نظر مشتری‌های زیادی را جلب کنند. شما نیز اگر می‌خواهید بهترین صندلی گیمینگ جهان را بخرید، پیشنهاد می‌دهیم که به‌سراغ این برند‌ها بروید. هر چند شاید قیمت محصولات آنها زیاد باشد، اما در مقابل محصولات باکیفیتی را در اختیارتان خواهند گذاشت.

  • قیمت ها

انواع این صندلی‌ها قیمت بسیار بیشتری نسبت به صندلی‌های معمولی دارند؛ مثلاً اگر یک نشیمنگاه معمولی به قیمت ۴۰ یا ۵۰ دلار فروخته شود، قیمت این محصولات ۱۰۰ دلار خواهد بود. اما مطمئن باشید در مقابل پرداخت هزینه نسبتاً زیاد، از کیفیت بالایشان نیز بهره‌مند می‌شوید و سلامتی را برای اندامتان به‌ ارمغان خواهید آورد.

صندلی گیمینگ، نشیمنگاهی ضروری برای تمام گیمر‌ ها

انواع صندلی گیمینگ جزء مهمترین تجهیزات گیمینگ هستند که تمام گیمر‌ها حتماً باید به فکر تهیه آنها باشند. این افراد نیز درست مثل کارمندان ساعت‌ها پشت میز اداری و صندلی می‌نشینند؛ بنابراین باید به فکر حفظ سلامت اندامشان باشند. نشیمنگاه‌هایی که معرفی کردیم، به‌خوبی این کار را خواهند کرد و با حفظ سلامت اندام موجب می‌شوند که ساعت‌ها مشغول بازی شوید و هیچ خطری برای سلامتی‌تان وجود نداشته باشد. به‌منظور خرید بهترین صندلی گیمینگ می‌توانید با کارشناس‌های حرفه‌ای در زمینه فروش این محصولات مشورت داشته باشید. حتی امکان مشورت با سایر گیمر‌ها را نیز دارید. این افراد می‌توانند به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای در خرید کمکتان کنند. برای راهنمای خرید صندلی گیمینگ به صورت دقیق تر می توانید با مجموعه مکعب در تماس باشید.