آیا فضای اداری شما به درستی نیازهای شما را برآورده می‌کند؟ شاید لازم باشد فضای کاری خود را برای افزایش کارایی و بهره‌وری بیشتر تقسیم کنید. بهتر است از خود این سؤال را بپرسید که من از فضای اداری خود چه می‌خواهم؟» و آیا دفتر ما نیازهای ما را برآورده می‌کند؟ و پاسخ شاید این باشد: نه واقعاً.در این صورت زمان آن فرا رسیده است که درباره نحوه پیکربندی فضای کاری خود تجدیدنظر کنید. هیچ شکی نیست که زمانی که کارمندان از محل کار خود راضی هستند، ۱۲ درصد بهره‌وری بیشتری دارند و ۲۰ درصد از رقبای خود پیشی می‌گیرند. باور کنید یا نه مبلمان اداری و چیدمان شما عوامل مهمی در بهبود سطح از شادی و موفقیت در فضای اداری شما هستند! تقسیم یک فضای وسیع به مناطق کوچکتر و اختصاصی احتمالاً همان چیزی باشد که شما برای ایجاد یک محیط دل‌چسب برای کارایی و بهره‌وری اداری به آن نیاز داشته باشید. در ادامه با مکعب همراه باشید.

نوآوری و بهره‌وری را از طریق مبلمان اداری و پارتیشن اداری تقویت کنید.

از طریق مبلمان چند منظوره، انعطاف پذیری بیشتری را در فضای خود ایجاد کنید. همچنین از فضایی که اغلب در چیدمان‌های سنتی هدر می‌رود یا کمتر استفاده می‌شود برای ایجاد فضاهای باز یا نیمه خصوصی استفاده کنید تا اعضای تیم بتوانند به‌راحتی حتی باهم یک جلسه سریع داشته باشند. با ترکیب کردن این ملزومات برای ایجاد مناطق انعطاف‌پذیر، ارزش بیشتری از مبلمان اداری خود بگیرید. پارتیشن اداری اغلب یک راه عالی برای تقسیم فضا و متمایز کردن یک منطقه مشترک از یک محل پذیرایی یا انتظار است. به عنوان مثال، پیکربندی پارتیشن اداری و مبل‌های کوچک، یک اتاق جلسه فوری ایجاد می‌کند. در نهایت این‌که با ایجاد فضاهای مشترک چند منظوره، ارزش فضای خود را به حداکثر برسانید.

پارتیشن‌های متحرک گزینه‌ای کاربردی و همه‌کاره

پارتیشن اداری متحرک معمولاً روی چرخ می‌چرخند و می‌توانند برای کف‌پوش‌های سخت یا نرم طراحی شوند. بیشتر آن‌ها چرخ‌هایی دارند که برای پایداری بهتر قفل می‌شوند، بنابراین صفحه‌های آن‌ها پس از قرار گرفتن در جای خود حرکت نمی‌کنند. آن‌ها فضای برنامه ریزی و همکاری ارزشمندی را فراهم می‌کنند و همچنین یک سطح نوشتاری اضافی قابل توجه – برای کمک به کار گروهی و درنهایت بهره‌وری هم به‌وسیله نصب تخته روی آن‌ها فراهم می‌کنند.

حتی می‌توانید پارتیشن‌های متحرک را پیدا کنید که دوطرفه هستند. در این مدل در هر دو طرف ممکن است یک‌تخته وایت برد مغناطیسی داشته باشند. بسیاری نیز با قلاب‌های فلیپ چارت قابل تنظیم مناسب عرضه می‌شوند. پارتیشن‌های متحرک به‌اندازه‌ای بزرگ هستند که مناطق باز را به مناطق کوچک‌تر و ساکت‌تر تقسیم می‌کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند فضاهای متمرکز ارتباط و همکاری را تسهیل کنند.

پارتیشن‌های متحرک اداری

ترکیب چیدمان مبلمان اداری با پارتیشن اداری کلید بهره‌وری فضا

در دفاتری با کمبود فضا، میزهای U شکل گزینه بسیار محبوبی هستند زیرا سطح کار بزرگی را بدون اشغال فضای بیش از حد در دفتر فراهم می‌کنند. علاوه بر این، می‌توان آن‌ها را به‌گونه‌ای پیکربندی کرد که با انواع امکانات ذخیره‌سازی (کلبه‌ها، کشوهای میز و قفسه‌بندی) سازگاری داشته باشند تا دفتر شما سازمان‌دهی‌تر و کاربردی‌تر باشد.

اگر با کاغذبازی‌های زیادی سروکار دارید یا مکرراً از مشتریان میزبانی می‌کنید، فضای کاری فراوانی که توسط یک میز U شکل ارائه می‌شود، نیازهایی مانند فضای ذخیره‌سازی، وظایف کاری و ملاقات با دیگران را بدون احساس به هم ریختگی یا سرگیجه برای شما فراهم می‌کند. زیبایی یک میز U شکل در این است که کار، کامپیوتر، تجهیزات، اسناد، فایل‌ها، لوازم اداری و یادگاری‌های شخصی شما را یکجا در دسترس شما قرار می‌دهد. این مدل مبلمان اداری همچنین می‌تواند زیبایی شناسی حرفه‌ای و چیدمان فضای کاری شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

پارتیشن اداری راهی برای تقسیم بندی فضا به شیوه‌ای کاربردی

فضاهای اداری باز مزایای خود را دارند مواردی مثل نور عالی و حس وسعت و… با این حال، آن‌ها به سازماندهی مؤثر نیاز دارند تا عملکرد مناسبی داشته باشند. پارتیشن اداری یک راه عالی برای سازماندهی یک فضای کاری اداری بدون از دست دادن حس جادار بودن آن است. پارتیشن اداری علاوه بر فراهم کردن فضای ذخیره‌سازی کافی، برای نمایش اشیا و لوازم جانبی عالی هستند و هنگام چیدمان عناصر دفترتان به صورت عملی و خلاقانه، انعطاف‌پذیری زیادی ایجاد می‌کنند. با تعدادی پارتیشن اداری، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را برای مواردی که نمی‌خواهید در دید کامل قرار دهید مثل سبدها، سطل‌ها و سایر ابزارهای پوشش دهید.

ترکیب مبلمان و میز اداری با پارتیشن اداری

پارتیشن اداری با قابلیت نصب روی میز اداری

یک گزینه مقرون به‌صرفه، بسیار کاربردی و مؤثر، پارتیشن اداری رومیزی یا صفحه‌های حریم خصوصی کوچکی هستند که می‌توانند به ایستگاه‌های کاری مفهومی باز اضافه شوند تا کمی حریم خصوصی بین همکاران فراهم کنند. پانل‌های رومیزی می‌توانند با ایجاد یک جداسازی مؤثر بین میزها، محل کار شما را متحول کنند. آن‌ها برای هر کارمند فضای و حریم خصوصی ارزشمند خود را فراهم می‌کنند. آن‌ها یک جایگزین عالی برای کابین‌ها هستند و به حفظ نور و باز بودن محیط که اکثر مردم ترجیح می‌دهند در آن کار کنند، کمک کنند.

این پانل‌ها را می‌توان روی میز اداری یا بین میزها قرار داد. آن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و مواد قابل سفارشی سازی هستند. پانل‌های دسکتاپ گزینه‌ای انعطاف‌پذیر هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را به‌راحتی حذف کرد و با توجه به نیاز دفتر شما، آن‌ها را دوباره پیکربندی کرد. به همین دلیل، آن‌ها یک سرمایه‌گذاری همه کاره و مقرون به‌صرفه به‌حساب می‌آیند. مزیت اصلی این پانل ها فراهم کردن حریم خصوصی بیشتر برای کارکنان است. اگر افراد احساس نکنند که میز کار و فعالیت هایشان برای همه قابل‌مشاهده است، احساس راحتی و آرامش بیشتری در محل کار خواهند کرد. پارتیشن اداری رومیزی همچنین راه بسیار خوبی برای کاهش سطح سر و صدا و حواس‌پرتی در دفتر هستند. حریم خصوصی آن‌ها می‌تواند به طور قابل توجهی به تمرکز و سازمان‌دهی کارمندان کمک کند و درنتیجه بهره‌وری را افزایش دهد. پارتیشن اداری رومیزی به‌جای یک اتاقک یا دفتر، حسی حیاتی از فردیت و فضای خصوصی ایجاد می‌کنند.

پارتیشن‌های اداری مدولار

جدای از پارتیشن اداری رومیزی حریم خصوصی دسکتاپ، پارتیشن‌های اداری مدولار یکی از مقرون به صرفه ترین راه‌ها برای ایجاد حریم خصوصی در دفتر مفهومی باز، منطقه انتظار یا اتاق استراحت در دفتر شما هستند. پارتیشن‌های اداری مدولار، جداکننده‌های اتاق مستقلی هستند که می‌توانند به جداکننده‌های اتاق دیگر متصل شوند تا یک دیوار موقت ایجاد کنند. آن‌ها به طور مؤثر یک مانع بصری ایجاد می‌کنند و کل اتاق را به بخش‌های مختلف تقسیم می‌کنند. این دیوارهای مدولار را می‌توان به‌دلخواه تنظیم، پایین آورد و مرتب کرد. آن‌ها برای ایجاد اتاقک ها و یا دفاتر برای کارمندان موقت ایده آل هستند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای تقسیم‌بندی یک منطقه بزرگ به بخش‌های جداگانه استفاده کرد و به محیطی گیج‌کننده و ناکارآمد نظم بخشید. می‌توان آن‌ها را به‌صورت سفارشی و متناسب با هر دکوری، از پوشش‌های چوبی سنتی گرفته تا مدل‌های فلزی و شیشه‌ای معاصر، سفارش داد. برای ناظران عینی، آن‌ها مانند بخشی از معماری دائمی ساختمان به نظر می‌رسند.

نور حیات‌بخش است!

نور طبیعی فراوان در هر فضایی نیروبخش است؛ بنابراین منطقی است که کارمندانی که در معرض این نور کار می‌کنند در مقایسه با نور مصنوعی، خلق و خوی بهتر و بهره‌وری بیشتری داشته باشند. شیشه به حداکثر رساندن نور طبیعی کمک می‌کند و نیاز به نور مصنوعی را کاهش می‌دهد. این امر منجر به کاهش قبوض برق، افزایش بهره‌وری انرژی و کاهش ردپای کربن می‌شود. یک دکور شیک با استفاده از پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای به شناسایی کسب و کار شما به عنوان مدرن، پیشرفته و پیشرو کمک می‌کند.

همچنین ایستگاه های کاری اداری که با شیشه محصور شده‌اند نشان دهنده یکپارچگی و شفافیت واقعی هستند. مشتریان می‌توانند احساس کنند که تجارت شما صادقانه و قابل‌اعتماد است و چیزی برای پنهان کردن ندارد. پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای دفتر ارتباطات و همکاری را تقویت می‌کند، زیرا همه می‌توانند راحت‌تر دیده شوند. شیشه ازنظر صدا نیز آکوستیک است. با وجود عدم سر و صدای مزاحم، کارمندان می‌توانند تمرکز خود را حفظ کنند و در عین حال اعتماد داشته باشند که مکالمات آن‌ها محرمانه باقی می‌ماند. در یک فضای راحت و باز، خلاقیت و بهره‌وری شکوفا می‌شود.