داشتن ساعات اداری آرام و لذت‌بخش می‌تواند بسیار خوشایند باشد. اما اگر شما هنوز سر و صدای زیادی در محل کار خود احساس می‌کنید، استفاده از مبلمان اداری آکوستیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  ارتقای مبلمان خود را با توجه به پنج پیشنهاد زیر که مرتبط با مبلمان اداری آکوستیک است، در نظر داشته باشید. طبق گزارشات انجمن بین المللی مدیریت اماکن، هفتاد درصد از کارمندان آمریکایی در دفاتر با پلان باز کار می‌کنند.

اتاق‌های مکعبی سنتی تقریبا ناپدید شده‌اند؛ فضاهای کارمندی به شکل سالن درآمده است. مدیران اجرائی شرکت‌های بزرگ خصوصی بیشتر از دفاتر خود برای برگزاری جلسات استفاده می‌کنند. حتی گاهی نیز جلسات خود را در سالن اجتماعات برگزار می‌کنند. اما با افزایش تعداد فضاهای باز و مشترک، سطح سر و صدا، استرس و اضطراب در محیط کار نیز رو به افزایش است. مردم حدود ۸۶ دقیقه از روز را به خاطر حواس‌پرتی ناشی از سر و صدای زیاد در محل کار از دست می‌دهند.

این عوامل برهم زننده تمرکز به طور میانگین هر ۱۱ دقیقه یکبار اتفاق می‌افتند. فضاهای اداری باز منجر به صرفه‌جویی در فضای مورد نیاز برای شرکت‌ها و هزینه خریداری تجهیزات می‌شوند. اما این دفاتر چگونه می‌توانند با مشکل سر و صدا مقابله کنند؟ مشاوره برای مقابله با مشکل سر و صدا در دفاتر کار اغلب منجر به توصیه‌هایی در زمینه استفاده از عایق‌ها و طراحی دفاتر آرام می‌شود. اما اگر این اقدامات کافی نبود چه باید کرد؟ یکی دیگر از گزینه‌هایی که کسب و کارها باید در نظر بگیرند استفاده از مبلمان اداری آکوستیک است.

مبلمان اداری اکوستیک

مبلمان اداری آکوستیک از پارچه‌های خاص و با اندازه خاص تولید می‌شوند. این مترایل میزان سر و صدا را کاهش، و حریم خصوصی و میزان توجه و تمرکز را افزایش می‌دهند. کارمندانی که در محیط‌های راحت و آکوستیک کار می‌کنند کیفیت و کارآیی بیشتری خواهند داشت. روزهای کمتری را به دلیل بیماری در طول سال از شرکت دور خواهند بود. زیرا دفاتر کار آکوستیک و راحت منجر به بهبود سلامتی نیز می‌شوند. در اینجا پنج قطعه از مبلمان اداری که می‌توانند تقریبا در تمام دفاتر باز مورد استفاده قرار گیرند آورده شده است. این قطعات توسط تعدادی از تولیدکنندگان مبلمان اداری آکوستیک در دسترس هستند. شرکت‌ها باید بررسی کنند که کدام اجزا دکوراسیون اداری محیط کار آنها مناسب‌تر است.

استفاده از مبلمان اداری آکوستیک

پیله

مفهوم پیله یکی از جالب‌ترین مفاهیم در استفاده از فضای اداری است که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته است. کارمندان می‌توانند از این فضاها برای برقراری یک تماس تلفنی در حالت ایستاده و یا فکر کردن استفاده کنند. پیله همچنین نیاز به فضای اتاق استراحت را از بین می‌برد. در نتیجه برای دفاتری که فاقد یک سالن برای استراحت همه کارمندان می‌باشند؛ بسیار مفید و کارآمد است. منظور از پیله فضایی محصور و کوچک است که معمولا توسط پارتیشن اداری عایق صوت ساخته می‌شود.

 صندلی‌های اداری آکوستیک

صندلی‌ اداری آکوستیک برای یک کسب و کار که در فضای محدود فعالیت می‌کند بسیار مفید است. این نوع از صندلی‌ها نسبتا انعطاف‌پذیر هستند. می‌توانند با افزایش تعداد کارمندان به راحتی به نقاط مختلف دفترکار منتقل شوند. این مبلمان آکوستیک همچنین ممکن است برای بخش پذیرش مناسب باشد. زیرا این بخش در معرض تردد افراد زیادی از سالن ورودی و افرادی که در حال مکالمه هستند قرار دارد. از بخش پذیرش تا اتاق ملاقات، از پارتیشن اداری بخش‌های مختلف دفتر کار تا سقف انبار، تولیدکنندگان مبلمان آکوستیک هر روزه طرح‌های جدیدی را معرفی می‌کنند. این تولیدات می‌توانند پاسخگوی تقاضای رو به رشد مشتریان باشد. درنظر بگیرید که آیا مبلمان آکوستیک بخشی از راه حل مورد نیاز شما هستند یا خیر.

پارتیشن اداری آکوستیک

آیا تا به حال در یک کنفرانس گروهی شرکت کرده‌اید که صداها خارج از محیط وارد اتاق می‌شوند. هر بار که تمرکز می‌کنید صدای دیگر کارمندان خارج از جلسه یا صداهای خارج از محیط حواس شما را پرت می‌کند. پارتیشن اداری آکوستیک یک نوع دیوار جدید است که می تواند میزان سر و صدا را تا دو برابر کاهش دهند. این صفحات دیواری از اشکال مختلف مربعی یا مستطیلی در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته شده‌اند. این قطعات دیواری می‌توانند عایق خوبی برای صدا باشند. کارمندان همچنین می‌توانند اسناد ایده‌های ذهنی خود را بر روی این پانل‌ها نصب کنند.

 

باله‌ها

باله‌ها طراحی شده‌اند تا بخش‌های مختلف یک فضای بزرگ را به لحاظ نوری و صوتی تقسیم‌بندی کنند. یک کتابخانه آرام و یا یک فضای کار با تمرکز عمیق ایجاد کنند. اگر شرکت بخواهد راه حل مقرون به صرفه را امتحان کند؛ این دیوارهای باله مانند، گزینه معقولی به نظر می‌آیند. چرا که می‌توانند در کنار “دیوارها” عملکرد مناسبی داشته باشند. باله‌ها با اتصال ۹۰ درجه بین سقف و پارتیشن اداری، همچنین می‌توانند یک منبع نور غیر مستقیم ایجاد کنند. این انعکاس میزان تابش بر روی صفحه کامپیوتر را کاهش داده و میزان روشنایی در طول روز کاری را تنظیم کند.

 پانل‌های ماژولار

پانل‌های آکوستیک ماژولار نیز نوعی پارتیشن اداری هستند. این پارتیشن‌ها می‌توانند در هر فضای باز به صورت موقت (یا دائم) یک عایق صوتی خوب برای جلسات همکاری باشند. ما پیشنهاد می‌کنیم از آنها در اطراف منطقه صندلی یا میز اداری خود استفاده کنید. در نتیجه یک فضای بسته درون فضای اصلی ایجاد می‌شود که در صورت لزوم به راحتی برداشته می‌شود.