شاید شما هم از آن دسته کارمندان باشید که تمام برنامه‌ریزی هفتگی شما رفتن به محل کار و برگشتن به خانه ختم شود. دیر یا زود این ریتم یکنواخت زندگی شما را خسته خواهد کرد. المان‌های یک اداره شامل میز اداری و صندلی اداری، مبلمان با سبک‌های مختلف، میز پذیرش و … است. هر کدام از این المان‌ها می‌تواند بر روی میزان انرژی کارمندان تاثیر بگذارد. در ادامه می‌خواهیم درباره تاثیر مبلمان اداری مدرن با شما صحبت کنیم. امروزه نوع فعالیت سازمان‌ها بسیار متفاوت شده است. شغل خودتان را با نسل قبل مانند زمان پدرتان مقایسه کنید؛ شباهت زیادی با هم از نظر تفکر سازمانی ندارد. سازمان‌ها دیگر کمتر سلسله مراتبی عمل می‌‌کنند و ترجیح می‌دهند همه در یک سطح بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

نوع و روش ارائه کار هم با گذشته متفاوت شده است. بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند بنا به دلایلی نیروی دورکار استخدام کنند. اما هنوز هم کار کردن افراد در کنار هم می‌تواند مزایایی هم داشته باشد. برای بهبود شرایط و حرکت به سمت هدف سازمانی لازم است، فضایی کاری کارمندان با پویایی آنها مطابقت داشته باشد تا بتواند پتانسیل‌ کارکنان را به حداکثر برساند.

تاثیر مبلمان اداری مدرن بر کسب و کار

مبلمان اداری بخش اساسی یک شرکت است. مبلمان نه تنها به عنوان اصلی‌ترین نیاز یک دفتر بلکه به عنوان هویت یک فضای کاری در نظر گرفته می‌شود. مراجعین و صاحبان کسب و کار همکار و رقیب که با شرکت شما مراجعه می‌کنند، می‌توانند در مورد هویت و نوع کاری اصل تجارت شما قضاوت کنند. نوع و سبک مبلمان اداری شما بر این قضاوت تایر مستقیم دارد. نه تنها شرکای تجاری شما و مشتریان، بلکه کارمندان شما نیز به دکوراسیون مناسب شرکت افتخار خواهند کرد. آنها اگر محل کار کاملا مبله و مدرن باشد، احساس راحتی بیشتری دارند و پرانرژی به نظر می رسند.

شاید برایتان عجیب باشد، اما نتیجه‌ها نشان داده اتاقی با کلیه امکانات مدرن برای کنفرانس‌ها باعث افزایش ارتعاشات مثبت در میان کارمندان می‌شود. در نتیجه فرصت‌های رشد و تعامل کاری افزایش پیدا می‌کند. در واقع به طور کلی فضاهای کاری مدرن می‌تواند به رها سازی ذهن یک کارمند و خلاق شدن آن کمک کند. شاید تصور کنید که این کار برای شما هزینه زیادی در پی خواهد داشت که تمامی مبلمان اتاق‌ها و بخش‌های مختلف سازمان را تغییر دهید. راه‌هایی وجود دارد که طراحان دکوراسیون اداری می‌توانند با کمترین هزینه و با توجه به بودجه شما آنها را اجرا کنند که در نهایت شما با یک دکوراسیون مد روز در شرکت خود روبه رو شوید.

ظاهر و راحتی فضای کاری برای بسیاری از کارمندان در اولویت قرار دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک تیم حرفه‌ای داشته باشید به میزان راحت بودن و مد روز بودن فضای کاری شرکت هم دقت داشته باشید.

 

تطبیق پذیری و عملکرد

دفاتر کار سنتی دیگر جوابگوی نیازهای کاری امروزی نیستند. نوع کار کارمندان دچار تغییرات شگرفی شده است، آنها گاهی به طور دورکار انجام می‌شوند و یا گاهی می‌خواهند در کنار هم کار کنند. گاهی هم برای جلسات احتیاج به فضای بزرگ و آزاد دارند تا طوفان فکری ایده و خلاقیت راه بیندازند.

در طراحی دکوراسیون اداری مدرن مهم است که فضاهای متنوع کاری وجود داشته باشد. فضاهایی که بر اساس نیاز به سرعت قابل تغییر و تبدیل باشند و به نوعی چند منظوره محسوب می‌شوند.

تاثیرگذاری اولیه

اولین تاثیری که مراجعان، مهمانان و ورودی‌های جدید شرکت شما متوجه آن می‌شوند، تاثیر دکوراسیون اداری است. نوع چیدمان و لوازمی که در محیط قرار می‌گیرد همه در ایجاد فضای مدرن کاری تاثیرگذار است. لوازم قدیمی محیط شما را خسته کننده و با انرژی بسیار پایین نشان می‌دهد. دکوراسیون و مبلمان اداری مطابق آخرین روش‌های علمی سطح کسب و کار شما را وارد مرحله نوینی می‌کند.

افزایش بازدهی کاری

یکی از راه‌های ایجاد حس خوب کاری در میان کارمندان بهره‌گیری از مبلمان اداری به شمار می‌رود. بالا رفتن روحیه همکاری برابر است با افزایش بازدهی کاری در میان کارکنان. دکوراسیون مدرن اداری فضاهای متفاوتی را در یک محیط در نظر می‌گیرند، از جمله محل استراحت، غذاخوری، محلی برای اجتماعات اعضا. تمام این فضاها نیاز به مبلمان اداری مخصوص به خود را دارند که در مقاله‌های مکعب به طور جامعه  به شرح آن پرداخته‌ایم.

حفظ سلامتی

طبق تحقیقات کارشناسان بسیاری از بیماری‌ مانند دیابت، افسردگی، بی‌خوابی و بیماری‌های قلبی رابطه مستقیمی با سبک زندگی افراد دارد. مبلمان و لوازم اداری مدرن کارمندان را به سمت ایجادد تغییر در طول ساعات کاری می‌کند. به طور مثال میزهای ایستاده اداری باعث می‌شود کارمندان گاهی به صورت ایستاده وظایفشان را انجام بدهند. این میزها در مقابل دیگر میزها فشار کمتری به وضعیت جسمانی کارکنان وارد می‌کند.

چرا سبک مدرن را در فضای کاری انتخاب کنیم؟

یک چیدمان مناسب و فضای اداری مدرن، تصور ایده‌آلی در کسب و کار شما ایجاد می‌کند. با انتخاب مبلمان اداری مدرن، دفتر شما را به عنوان یک محل کار شیک و دارای فرهنگ کار مدرن به تصویر می‌کشد. مدرن کردن ظاهر دفتر کاری شما راهی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه است، زیرا این امر منعکس کننده تفکر رو به جلو در دنیای روز، حرکت جسورانه و ایده‌های خلاقانه شماست. معمولا مبلمان اداری مدرن ظاهر ساده و البته با کاربرد مناسبی هستند. آنها مطابق با سلیقه و مد روز ساخته می‌شوند و با دکوراسیون شما یک معجزه به پا می‌کنند. برای خرید مبلمان متناسب با دفتر اداری خود بهتر است با یک طراح دکوراسیون باتجربه صحبتی داشته باشید. کارشناسان گروه مکعب به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را برای دکوراسیون شرکت خود داشته باشید.