لیستی بی‌پایانی از انواع صندلی‌های اداری در بازار وجود دارد که بسته به نیاز کاربر می‌توان از آنها به عنوان صندلی مدیریتی استفاده کرد. در این مقاله ما برخی از انواع رایج صندلی‌های مدیریتی باکیفیتی که می‌توانید از مجموعه مکعب گروپ آنها را تهیه کنید را معرفی خواهیم داد و به این ترتیب به شما کمک می‌کنیم تا تصمیم بگیرید که کدامیک از این محصولات با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد.

صندلی‌های مدیریتی برند نیلپر

شرکت نیلپر یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید انواع مبلمان اداری است. سابقه فعالیت این مجموعه در صنعت تولید تجهیزات اداری به بیش از ۳۰ سال پیش و با معرفی صندلی ویژه رایانه به بازار آغاز شد.

در حال حاضر ۸ مدل از محصولات بسیار پرطرفدار تولیدی توسط شرکت معتبر نیلپر را می‌توانید از طریق وب‌سایت مجموعه مکعب گروپ به صورت آنلاین خریداری کنید. این محصولات هر کدام دارای صفحات اختصاصی هستند که برای معرفی آنها به مشتریان در نظر گرفته شده‌اند.

شما با مطالعه ویژگی‌ها و مقایسه مزایا و معایب هر کدام از این مدل‌ها از طریق مراجعه به این صفحات اختصاصی می‌توانید محصول مورد نظر خود را از بین این ۸ مدل صندلی مدیریتی انتخاب کنید. به طور کلی اگر به دنبال یک صندلی باکیفیت و ساخته شده از بهترین متریال هستید؛ حتما گزینه مورد نظر خود را از بین محصولات متنوع نیلپر انتخاب کنید.

صندلی مدیریتی نیلپر مدل SM850
خرید صندلی اداری
۶,۳۳۳,۰۰۰ تومان
خرید کنید

صندلی‌های مدیریتی برند محک

شرکت محک تقریبا قدیمی‌ترین شرکت فعال در حوزه تولید تجهیزات اداری است که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۳۹ با نام تجاری وکو در ایران آغاز کرده است. همین میزان سابقه درخشان باعث شده که بسیاری از فعالین صنعت تولید تجهیزات اداری، شرکت محک را به عنوان پیشگام این صنعت و محصولات تولیدی آن را به عنوان بهترین‌های بازار بشناسند.

شعار این کمپانی معتبر حفظ کیفیت و بهبود آن ضمن عرضه محصولی با قیمتی مناسب به بازار است. از طریق مراجعه به فروشگاه آنلاین مکعب گروپ می‌توانید دو محصول پرطرفدار این مجموعه که در حال حاضر به عنوان صندلی مدیریتی به بازار عرضه می‌شوند را به صورت آنلاین خریداری کنید.

یکی از ویژگی‌های بارز این محصولات، زیبایی منحصربه‌فرد در کنار کیفیت بالای آنهاست. پس اگر به دنبال محصولات یک تولیدکننده خوش‌نام و معتبر برای تجهیز دفتر کارتان هستید؛ صندلی اتاق مدیر را از بین این دو گزینه انتخاب کنید تا به تجربه‌ای ناب از خرید دست یابید.

صندلی مدیریتی محک مدل ۷۵۱۰
۰ تومان
خرید کنید

صندلی‌های مدیریتی برند لیو

شرکت لیو، شرکت باسابقه‌ای در عرصه تولید صندلی‌های اداری نیست؛ اما با الگو گرفتن از تولیدکنندگان مطرح جهان توانسته ظرف مدت کوتاهی محصولاتی بسیار باکیفیت را به بازار عرضه کرده و به عنوان یک مجموعه مدرن و مجهز در عرصه تولید تجهیزات ادرای شناخته شود.

تمامی محصولات این شرکت بر اساس به‌روزترین استانداردهای جهان طراحی و تولید می‌شوند. در کنار الگوبرداری صحیح و اصولی از تولیدکنندگان خارجی، استفاده از جدیدترین فناوری‌های تولید، یکی از فاکتورهای بارز شرکت لیو در زمینه تولید تجهیزات اداری به خصوص صندلی‌های مدیریتی است.

مدیریت این مجموعه از نوآوری و حفظ کیفیت به عنوان اصلی‌ترین اهداف خود در کسب رضایت مشتریان نام برده است. در فروشگاه مکعب گروپ می‌توانید ۶ مدل صندلی مدیریتی پرطرفدار تولیدی توسط این شرکت را مشاهده کرده و بعد از مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های فنی هر کدام، در مورد خرید خود تصمیم نهایی را بگیرید.

صندلی مدیریتی لیو مدل I72U
I72U
۷,۳۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کنید

صندلی‌های مدیریتی برند هلگر

هلگر یکی دیگر از قدیمی‌ترین واحدهای صنعتی تولیدکننده انواع صندلی اداری است که بهترین محصول تولیدی آن از طریق وب‌سایت مکعب گروپ قابل دسترسی است. این شرکت معتبر از بدو تولد تا حدودا ۱۰ سال پیش به عنوان تولیدکننده قطعات پرسی خودرو در بازار شناخته می‌شد؛ اما در سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی فعالیت خود را در حوزه تولید تجهیزات اداری به خصوص انواع صندلی اداری آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت شناخته می‌شود.

صندلی مدیریتی هلگر مدل ELEPHANT یک صندلی شیک و مجهز به تمامی امکاناتی است که یک مدیر نیاز به آن دارد. اگر زیبایی حیرت‌انگیز این صندلی چشم شما را گرفته و دوست دارید دفتر کار خود را به عنوان یک مدیر با این محصول شکیل زینت دهید؛ کافیست برای خریدش به وب‌سایت مکعب گروپ و بخش صندلی‌های مدیریتی مراجعه کنید.

صندلی مدیریتی هلگر مدل ELEPHANT
۷,۷۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کنید

مزایای خرید یک صندلی مدیریتی باکیفیت چیست؟

صندلی مدیریتی یکی از ابزارهای اصلی برای مدیران و کارمندان دفتری است که مدت طولانی از روز را در محیط دفتری نشسته و به کار خود مشغول هستند.

جدای از مزایای آشکار داشتن یک صندلی بسیار نرم، شیک و راحت برای نشستن در حین کار، در این بخش به برخی از مزایای خرید یک صندلی مدیریتی باکیفیت از بین محصولاتی که در بخش‌های قبلی به شما معرفی کردیم اشاره شده است. به طور کلی مزایای استفاده از صندلی مدیریتی باکیفیت عبارتند از:

راحتی بیشتر: یک صندلی مدیریتی باکیفیت و ساخته شده بر اساس استانداردهای بین‌المللی معمولا دارای پشتی بلند، نشیمن‌گاه استاندارد و یک پشت سری قابل تنظیم است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که صندلی مدیریتی برای نشستن برای مدت طولانی، بسیار راحت‌تر از سایر صندلی‌های اداری باشد.

محافظت از سلامت بدن: استفاده از صندلی مدیریتی با پشتی بلند، می‌تواند به حفاظت از سلامتی کاربر بسیار کمک کند. پشتی بلند این صندلی‌ها از ایجاد درد و ناراحتی در ناحیه کمر و گردن که در اثر فشار بیش از حد ایجاد می‌شود جلوگیری خواهد کرد.

ظاهر زیبا و شیک: همه صندلی‌های مدیریتی که در مجموعه مکعب گروپ به مشتریان عرضه می‌شوند؛ با طراحی شیک و زیبا خود و استفاده از مواد با کیفیت در تولیدشان، می‌توانند به دفتر کار شما ظاهری زیبا و مجلل ببخشند.

قابلیت تنظیم: بسیاری از صندلی‌های مدیریتی مدرن و ارگونومیک قابل تنظیم هستند و دارای ویژگی‌های متنوعی مانند قابلیت تنظیم ارتفاع، زاویه، عمق و پشتیبانی از نواحی مختلف بدن می‌‎باشند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که برای هر نوع بدنی، یک صندلی مدیریتی مناسب و جذاب در بازار وجود داشته باشد.

افزایش بهره‌وری: صندلی مدیریتی باعث می‌شود که مدیر مجموعه بتواند در محیط کاری خود برای مدت طولانی‌تری پشت صندلی نشسته و با حداکثر توان خود کار کند.

لیست بلند بالایی از انواع مختلف صندلی اداری وجود دارد که همگی برای تامین یک سری از نیازها مناسب هستند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدامیک از این صندلی‌ها را بخرید؛ باید مطمئن شوید که بودجه لازم برای تامین تجهیزات اداری مورد نیاز را در اختیار دارید.

ضمن اینکه باید صندلی مورد نظر را متناسب با محیط اداری، ساعات کاری، میزان راحتی و نوع بدن خود انتخاب کنید. بعد از اینکه تصمیم گرفتید کدامیک از صندلی‌ها معرفی شده در بالا را بخرید؛ می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مکعب گروپ به صورت تلفنی در تماس باشید.