تحولی که امروزه پارتیشن‌های شیشه‌ای در امر دکوراسیون ایجاد کرده‌اند، باعث شده تنوع بیشتری از این محصول در بازار تولید شود. اما این موضوع که کدام یکی از این مدل‌ها برای دفتر اداری ما مناسب است شاید باعث سردرگمی‌مان شود. انتخاب از بین دنیایی از طرح‌ها کار را برایتان سخت می‌کند. بنابراین اگر تصمیم به خرید و سفارش پارتیشن اداری شیشه‌ای رنگی دارید بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید. پارتیشن‌های شیشه‌ای به تنهایی زیبایی خاصی به محیط کاری شما می‌بخشند. شاید دلیل آن انعکاس نور باشد. شما می‌توانید رنگ آن را با وسایلی مانند میز اداری هماهنگ کنید. اما اگر برای خرید این پارتیشن به صورت هوشمندانه عمل کنید، علاوه بر زیبایی بر روی کارایی آن هم می‌توانید هدف داشته باشید.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود برای خرید پارتیشن‌ها اقدام کنید، سازماندهی فضای داخلی است. شاید فکر کنید لازم است برخی از بخش‌های اداره خود را برای نظم بیشتر، جداسازی کنید. این کار مزیت‌های دیگری هم دارد. با جداسازی به کمک پارتیشن می‌توانید تمرکز کارمندان خود را بر روی اهداف سازمان بیشتر کنید. طبیعی است که فضاهای شلوغ باعث عدم تمرکز ما شود. البته شاید پارتیشن‌های شیشه‌ای به خوبی نتوانند تمامی صداهای اطراف را حذف کنند، اما مزیت‌های دیگری دارند. به همین دلیل است که می‌گوییم بر اساس نیازها و توقعات خود برای خرید و پارتیشن اداری اقدام کنید. خرید بدون بررسی تنها می‌تواند باعث هدر رفتن وقت و هزینه شما شود.

فضای خلاقانه با پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی

این پارتیشن‌ها می‌تواند با پارتیشن‌های چوبی تلفیق شود و دکوراسیون جذابی برای شما خلق کند. همچنین با مدل‌های پارتیشن آلومینیومی هم ساخته می‌شود که هزینه هر کدام از آن بر اساس کیفیت و جنس انتخابی می‌تواند تغییر کند. در واقع دست شما برای انتخاب طرح و رنگ پارتیشن باز است. با بررسی همه جانبه برای خرید می‌توانید یک دکوراسیون بی‌نظیر ایجاد کنید. شما این امکان را دارید که پارتیشن‌ها را به صورت متحرک یا ثابت سفارش دهید. در فضاهایی که لازم می‌دانید باید پارتیشن متحرک داشته باشید بهتر است این نوع را انتخاب کنید. این نوع پارتیشن بر روی ریلی نصب می‌شوند تا به راحتی بتوانند باز یا بسته شوند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانند فضاهای فلت اداره شما را به طرز عجیب و خلاقانه‌ای مزین کنند. با این پارتیشن‌ها می‌توانید انعکاس نوری رنگی هم ایجاد کنید. نور خورشید با تابیدن به این پارتیشن‌ها نور کمتری را به فضاهای دیگر انتقال می‌دهد و برای افرادی که چشمان حساس‌تری دارند مناسب است. با نصب این پارتیشن جلوی پنجره می‌توانید نور بهتری برای فضای کاری ایجاد کنید. اگر شما هم از تابیدن نور طبیعی به مانیتورتان بیزار هستید و البته نمی‌خواهید نور فضای داخلی اتاق هم کم باشد، انتخاب پارتیشن شیشه ای رنگی می‌تواند مناسب باشد.

کاربرد پارتیشن با شیشه‌های رنگی

رنگی بودن شیشه پارتیشن‌ها باعث می‌شود دید از دو طرف پارتیشن محدود شود. این موضوع باعث می‌شود در چنین فضایی احساس امنیت بیشتری در حریم خصوصی داشته باشیم. پارتیشن‌ها می‌تواند برای فضاهای مختلف طراحی شوند. بنابراین لازم است با توجه به فضای مورد نظر، پارتیشن تولید شود. انواع پارتیشن شیشه‌ای رنگی برای فضاهای اتاق خواب، کابینت، دیوارپوش، لابی، فروشگاه، مطب و … تولید می‌شوند. با توجه به این فضاها رنگ مناسب برای سفارش پارتیشن‌ شیشه‌ای هوشمند انتخاب می‌شود. برای انتخاب صحیح این نوع پارتیشن می‌توانید با کارشناسان مکعب گروپ مشاوره داشته باشید. بسیاری از مراکز خرید پارتیشن یک سمپل رنگی در اختیارتان قرار می‎‌دهند تا بتوانید رنگ پارتیشن‌ها را بر روی محصول از نزدیک ببینید و انتخاب کنید. البته در صورتی که رنگ مورد نظر شما داخل این سمپل نباشد باز هم می‌توانید از رنگ‌های دیگری سفارش دهید.