پارتیشن‌های شیشه‌ای بهترین انتخاب برای فراهم کردن ظاهری زیبا، شیک و حرفه‌ای در همه‌ی دفاتر کاری است. شیشه‌ بدون قاب نیز نه تنها جذابیت بصری دارد. بلکه امکان عبور نور طبیعی در محیط‌های تاریک را نیز فراهم می‌کند. با پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای بدون قاب همچنین می‌توان طرح کلی محیط کار را کاملا تغییر داد و از تمام قسمت‌های فضا استفاده کرد. در زیر به برخی از ویژگی‌های مهم پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های مهم پارتیشن‌های شیشه‌ای

تک جداره و دوجداره

پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب، هم به صورت تک جداره و هم دوجداره موجود هستند، و هرکدام هم مزایای خاص خود را دارد. حداقل اندازه‌ صنعتی پارتیشن‌های شیشه‌ای تک جداره، ۲۵ میلیمتر مربع می‌باشد. میان عبور نور از این پارتیشن‌ها بسیار زیاد است و ارزان‌تر نیز هستند، اما در رابطه با صدا خیلی عایق نیستند.

از این رو کارفرمایانی که به دنبال پارتیشن‌های شیشه‌ای هستند که در رابطه با صدا موثرتر عمل کنند، بهتر است از پارتیشن‌ اداری دوجداره استفاده کنند. ترکیب شیشه‌ ضخیم و لمینت شده در این پارتیشن‌ها، توانایی آنها در کاهش سر و صدا را بسیار بالا می‌برد و در عین حال ظاهری موزون نیز دارد.

ظاهر یکپارچه

پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب، اتصالات ناخوشایندی که در دیگر پارتیشن‌ها کاملا مشهود است را ندارد. آنها را می‌توان به دلخواه خودتان و به هرشکلی که خودتان می‌خواهید نصب کرد. برای فراهم کردن ظاهری یکپارچه برای پارتیشن‌های شیشه‌ای، آنها را با استفاده از پیچ‌ و مهره‌ها یا مهره‌های سیلیکونی عملا نامرئی به هم متصل می‌کنند. پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب را می‌توان به طور کامل از هم جدا کرد و بسته به نیاز در هر جا و به هر صورتی نصب کرد.

ستون‌های پشتیبان ساختاری، ظاهری یک‌دست فراهم می‌کنند

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای دوجداره، نیاز به تکیه‌گاه بیشتری برای پنل‌های شیشه‌ای دوجداره دارند. ستون‌های با طرح‌های منحصر به فرد، تکیه‌گاه پنل‌های شیشه‌ای دوجداره خواهند بود. این طرح‌ها بسیار نوآورانه در دکوراسیون اداری دفاتر کار هستند و برخی از آنها نیازی به لایه‌سازی سیلیکونی نیز ندارند و در عین حال در صورت لزوم امکان نصب پرده کرکره نیز دارند. به عنوان تکیه‌گاه برای پارتیشن‌ها، به جای ستون‌های معمولی می‌توان از ستون‌های شفاف استفاده کرد، به این ترتیب هیچ درزی وجود نخواهد داشت و ظاهر پنل یکپارچه باقی می‌ماند.

طرح‌های سفارشی

یکی از ویژگی‌های پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب، این است که کاملا قابل تنظیم هستند. آنها را می‌توانید به توجه به نیازها و اولویت‌های شخصی خودتان نصب کنید. پارتیشن‌های شیشه‌ای را می‌توان بر حسب نیاز یا خیلی ساده و یا خیلی چشمگیر طراحی کرد. طرح‌های ساده‌ پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای نیز می‌تواند به خوبی طرح‌های شلوغ و چشمگیر زیبا و جذاب به نظر برسد. همچنین توسط پوشش پودری می‌توان پارتیشن‌های شیشه‌ای را به رنگ‌های دلخواه سفارشی کرد. تمامی پارتیشن‌ها را می‌توان به کمک چاپ لوگو یا دیگر طرح و شکل‌ها و به رنگ‌های مختلف سفارشی کرد.

تنوع درب

پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب را می‌توان به راحتی با انواع متنوع درب‌ها، مانند درب‌های شیشه‌ای بدون قاب و درب‌های کشویی شیشه‌ای و یا هر طرح دیگری ترکیب کرد. پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای بدون قاب، راه‌ حلی ساده و در عین حال بسیار موثر برای تبدیل فضای کار به محیطی شاد، روشن و کارآمد هستند. پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای، چه تک‌جداره و چه دوجداره باشند، می‌توانند به دکوراسیون اداری دفتر کار شما ظاهری شیک و حرفه‌ای بدهند.

بهینه سازی محیط اداری

در بازه زمانی هستیم که استفاده از هر فضا یک امر مهم محسوب می‌شود. پارتیشن‌های شیشه‌ای این خاصیت را دارند که به مخفی‌ترین بخش‌های یک محیط اداری کارایی و زیبایی ببخشد. همچنین می‌تون از کمرتین فضاها استفاده بهینه داشت. یا بخش‌های کوچک را با برداشتن دیوارها به دیگر بخش‌ها اضافه کرد.

افزایش رضایت کاری

رضایت کاری کارمندان از محیط کار از عوامل مهم در موفقیت و سودآوری یک سازمان است. یکی از راه‌هایی که در ایجاد این حس تاثیرگذار است، فراهم کردن محیط کاری بر اساس استاندارهای اصولی دکوراسیون اداری است. در یک محیط کاری افراد متفاوتی ساعت‌های طولانی در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند. مدیریت و رهبری این افراد و ایجاد تعامل مثبت گاهی برای یک مدیر تبدیل به یک چالش می‌شود. به طور مثال در یک اپن آفیس ممکن است افرادی باشند که احتیاج به حریم خصوصی بیشتری داشته باشند. یا وظایف تعدادی از کارمندان نیاز به سکوت و تمرکز بیشتری داشته باشد.

نصب و طراحی پارتیشن اداری می‌تواند در ایجاد یکپارچگی و حفظ تعامل افراد کمک کند. این در حالی است که هر فرد فضای اختصاصی خود را دارد. پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب به خوبی نیاز کارفرمایان به ایجاد تعامل میان کارکنان را برآورده می‌کند.

نتیجه گیری

در دکوراسیون اداری مدرن پارتیشن از قابلیت‌های فراوانی برخوردار است. اما برای داشتن این قابلیت‌ها باید از اصول طراحی دکوراسیون و تاثیرات آن اطلاع داشت. در این راستا می‌توانید از مشاوران گروه طراحی دکوراسیون اداری کمک بگیرید. همچنین برای اطلاعات بیشتر مقاله‌های پارتیشن اداری در سایت را مطالعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن‌های اداری، از وبسایت مکعب دیدن کنید و مقالات ما را در این زمینه بخوانید.