دیواره شیشه ای دفاتر اداری مزایای غیر قابل انکاری ارائه می‌کنند. بحث‌ها و سردرگمی‌های زیادی در مورد مزایا و معایب دیواره شیشه ای اداری وجود دارد.در حالی که بعضی از مدیران بر این باورند که با جدا کردن تیم خود برای کاهش اختلالات و حواس پرتی، می‌توانند به بالاترین راندمان دست یابند، بعضی دیگر احساس می‌کنند محیط پر جنب و جوش و تعاملی برای دستیابی به حداکثر بهره وری حیاتی است. صرف نظر از این موضوعات، پارتیشن اداری شیشه‌ای مزایای غیرقابل انکاری را ارائه می‌دهند.

هزینه اجرای دیواره شیشه ای

عوامل گوناگونی بر هزینه نهایی اجرای دیواره شیشه ای موثر هستند. بنابراین تخمین هزینه اجرای این کار باید بر اساس بررسی فضای کار شما، متراژ پارتیشن مورد نیاز و وسایل جانبی مورد نیاز برای اجرا محاسبه شود. با این وجود در کنار متراژ کار، دوجداره بودن دیواره شیشه ای ، نوع فریم، متراژ فریم، ضخامت شیشه مورد استفاده، کیفیت و جنس درزگیرها، محاسبه هزینه درب‌ها در صورت وجود، قابلیت حرکت و تنظیمات اضافه پارتیشن و… همگی بر تخمین هزینه اجرای پارتیشن شیشه ای موثر هستند.

عیب های

دیواره شیشه ای

هر‌چند دیواره شیشه ای مزیت‌ها و فواید زیادی دارند، اما در نقطه مقابل برخی عیب‌ها و مشکل‌ها را نیز به‌همراه می‌آورند که نباید از آنها چشم‌پوشی کنید. در ادامه این عیب‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • کاهش حریم خصوصی

دیواره شیشه ای با افزایش شعاع دید کارکنان، حریم‌خصوصی‌شان را از بین می‌برند. در واقع تمام فعالیت‌های کاری و غیرکاری شما در فضای اداره در معرض دید دیگران است.

  • مقاومت کم در برابر برخی عوامل آسیب زا

در صورت ایجاد تغییر دمایی یا برخورد ضربه سنگین به دیواره شیشه ای ، این دیواره‌ها آسیب می‌بینند و شاید بشکنند. بنابراین تا‌حد‌ممکن از بروز تغییرهای ناگهانی دما و برخورد ضربه به این ابزار جلوگیری کنید.

البته دیواره از جنس شیشه سکوریت به‌خوبی ضربه‌ها و آسیب‌های مختلف را مهار می‌کنند. برای همین در حین خرید این دیواره‌ها حتما به جنس آنها و ویژگی‌های متریالشان توجه داشته باشید تا در آینده نگران آسیب‌دیدگی‌شان نباشید